“Kaffe og vaffelbesøk. Sur betjening”
Anmeldelse av Restaurant Karoline

Restaurant Karoline
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Service og humør.
Bestilte 3 kaffe og fem vafler. På uteserveringen etter en fantastisk fiske tur med Elltor Betjeningen var dritsure, ikke et smil. Vinter og vår gikk før vi fikk bestillingen. Her må det skjerping til når man besøker Nusfjord. Vaflene var gode!

Takk, 666_ges

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet på kaikanten i vakre Nusfjord. Hyggelig og stedsriktig innredning. Kunnskapsrike og serviceinnstilt personale. Nok å velge mellom på menyen, med fokus på lokale råvarer. Bra men noe kort vinliste med sympatiske priser.

Anbefales sterkt!

1  Takk, Odd Henning D
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt ved mottagelsen til restaurant av en skjegget mann med spørsmål om vi kunne være ferdig med måltidet i løpet av 2 timer. Følte oss ikke velkommen. Vi hadde bestilt bord en uke i forveien og gledet oss, ble ikke den opplevelsen vi hadde ventet. Var mange bord ledig da vi forlott restauranten. Maten var ok. Servitøren vår, en dame, var veldig hyggelig.

Takk, Frode S
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe koselig sted og god mat. Vi bestilte fiskesuppe og den var god. Eneste jeg kunne ønsket meg var at de var litt mer rause med porsjonene for de var litt små. Lite, men godt.

Lokalene er veldig koselige og det er fin stemning i hele Nusfjord.

2  Takk, iFers
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ein grå og skoddetung dag blei til ei god oppleving etter å ha besøkt restaurant Karoline. Vi spiste fiskesuppe og blåskjell. Nydeleg mat og kjempegod service. Servitørane passa heile tida på at vi hadde det vi trengte. Anbefaler eit besøk her!

Takk, Dagun2014

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!