“Fantastisk”

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk koselig sted. Veldig god mat og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste om du er i Nusfjord enten for lunsj eller middag.

Takk, Passport61405613775

Anmeldt 4. august 2021

På vårt besøk i vakre Nusfjord bestemte vi oss for å spise lunsj på Restaurant Karoline.
De som jobbet der var utrolig serviceinnstilt, hyggelige og imøtekommende. Et veldig koselig sted også. Vi bestemte oss for å prøve bacalaoen som var på menyen.
Det er noe av det beste vi har smakt! Vanskelig å beskrive, annet at det smakte utrolig godt, og når du i tillegg har sitteplass ved vinduet med flott utsikt, så ble hele lunsjen en opplevelse vi sent vil glemme.
Restauranten anbefales og bacalaoen kan anbefales.

1  Takk, 2014Eva
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære, hyggelige ansatte og veldig god mat. Jeg var her sammen med kjæresten og søster, og vi var alle veldig fornøyd med maten. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Iselinii
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Service og humør.
Bestilte 3 kaffe og fem vafler. På uteserveringen etter en fantastisk fiske tur med Elltor Betjeningen var dritsure, ikke et smil. Vinter og vår gikk før vi fikk bestillingen. Her må det skjerping til når man besøker Nusfjord. Vaflene var gode!

Takk, 666_ges
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet på kaikanten i vakre Nusfjord. Hyggelig og stedsriktig innredning. Kunnskapsrike og serviceinnstilt personale. Nok å velge mellom på menyen, med fokus på lokale råvarer. Bra men noe kort vinliste med sympatiske priser.

Anbefales sterkt!

1  Takk, Odd Henning D

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!