Anmeldt 10. juli 2020

Dette stedet var en idyll. Fantastisk service! Vårt absolutte favorittsted på vår ferie i Nord-Norge. Hit kommer vi gjerne igjen! Landhandel med sjarm, Hansines bakeri med smakfulle bakverket! Kunstutstilling fra Dronning Sonja. Deilige senger og utrolig fine og moderne rorbuer. Nydelig frokost! Anbefales! Bare positivt! ♥️ Terningkast 6!

Takk, CamillaMe86
CIC Hospitality, Owner på Nusfjord Arctic Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Camilla,

tusen takk for din fantastiske tilbakemelding.

Vi er enige med deg, Nusfjord er og forblir idyll!
Det er veldig hyggelig at du har delt landhandelen, bakeriet og kunstutsilling, alt dette og litt til som Nusfjord kan by på i historiske omgivelser.

Vi gleder oss til å se deg igjen!
I mellomtiden ønsker vi deg en riktig flott sommer.

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Helhetlig, fin opplevelse i nydelig rorbu, med omgivelser du bare du kan drømme om. Det lille samfunnet er bygget opp for å speile det tradisjonelle fiskersamfunnet fra gammelt av, noe som er gjennomgående for både rorbuene og bygningene til resturant, butikk med mer. Samtidig er det kombinert med moderne elementer som arkitekt tegnet spaområde og kunst fra Dronning Sonja.

Deilig mat på resturant Karoline, med fin utsikt utover fjorden. Personalet har vært veldig hyggelige og imøtekommende, og har virkelig lagt til rette for et fint opphold.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, mikalmuff
CIC Hospitality, Eier på Nusfjord Arctic Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei Mika,

tusen takk for din tilbakemelding!
Det er funnet spor av beboelse i Nusfjord datert til 425 f.kr., og gjennom århundrene har Nusfjord vært en gallionsfigur i fisket i nord. Mellom fjellene og ned mot bukta passerer du historiske bygg som røkeriet, trandamperiet og fiskebåtene; Elltor og Havdur.

Det er spesielt hyggelig at du nevner vårt personalet, vår absolutt viktigste ressurs
Vi håper at du igjen vil legge turen til Nusfjord ved en senere anledning!

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Nusfjord er et fantastisk fiskevær som er inntakt. Innsiden på rorbuene er pusset opp i classic style som kler det helt fantastisk. Gode senger og deilige puter. Fin liten kjøkkenkrok med kjøleskap, nespresso maskin og vannkoker. Og selvsagt glass til vin, kaffe og annet snacks. Alt ligger tilrette for å bare nyte ro og området. Stamp og badstue i det fri er en super mulighet til å nyte utsynet på fjorden og slappe av.
Frokost blir servert i restaurant Karoline. Godt utvalg og mye godt brød.
Hyggelig mottagelse i resepsjonen og jevnt over hyggelig og imøtekommende personale på hele bruket.
Er ikke det rimeligste du kan bo på i Lofoten men det er hvert hver eneste krone. For det er helt spesielt og gjennomtenkt.

Middag i restaurant Karoline er bra. Er ala cart. Liten meny med lokale råvarer. Smakte godt.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, aleandrab
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vakkert sted hvor eiere har klart å balansere det autentiske med det moderne på en utsøkt kvalitetsmessig måte. Fiskeværets historie er bevart med en fascinerende mengde klenodier fremstilt i perfekte rammer som forteller historien. Betydelig kapital er investert og det er akkurat på slike steder det er verdt å legge igjen et forsåvidt betydelig beløp på overnatting og matopplevelser. Flotte rorbuer med topp kvalitet og enkel eleganse til fingerspissene, uten å virke jålete. Vi spiste på Karoline restaurant og maten var nydelig med utsøkte råvarer og spennende kombinasjoner. Vi spiste også på Landhandleriet men der har de litt mer å gå på i forhold til matserveringen. Museumsbiten var topp! På Kroa hadde de pizza og den så iallefall god ut! Hansines bakeri med muligens Norges største vedfyrte bakerovnshvelv må man også sette seg ned å nyte! Hyggelig personale overalt! Stedet har en bevisst holdning til det meste, også i forhold til å begrense bussturisme! Alt i alt en fantastisk opplevelse! Vi er imponert og anbefaler minimum ett døgns overnatting

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 453hildes
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Å, dette var et nydelig sted! Et must hvis man skal reise og se Norge. Rorbuene er pusset opp og kjempefine, og sengene er så gode! God frokost og skikkelig fine turområder rundt. Vi hadde en helt super tur hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, VibH_12