“Beste bakevarer jeg har smakt...”

Hansines Bakeri Veronica Olaisen
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Nusfjord
Anmeldt 10. august 2021

Var innom og kjøpte mange forskjellige bakevarer, og spiste på bryggen... Dette er de beste bakevarer jeg noensinne har spist, og anbefaler alle å ta en tur... Kan overhode ikke sammenlignes med bakevarer fra bakeriet på Å syntes. jeg...

1  Takk, 934brittb

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode bakevarer, med mulighet for å sette seg ned å ta en kaffe med ferske boller eller kanelknuter. Liten plass med kun to bord inne i lokalet, men verdt å vente på ledig plass

Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 24. juni 2021

Gammelt hus med masse sjarm, veldig hyggelig betjening, god kaffe og deilige boller! Ikke mye sitteplasser, men vi fikk vindusbordet.

1  Takk, 366karianneh
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Hansines Bakeri Veronica Olaisen, så også på

Har du vært i Hansines Bakeri Veronica Olaisen? Del dine erfaringer!