Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom her med motorsykler, enkelt å finne frem og stor parkering med nok av plass. Fin beliggenhet i nærhet til sentrum. Store rom som er nyoppussede med gode senger og ellers nok av toaletter og dusjer. Hyggelig og imøtekommende betjening.

Takk, vegardo69100
Anmeldt 16. juli 2021

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Romtips: Köp med lite enkel frukostmat att placera ut i kylen. Det finns kaffebryggare och brödrost De bjuder på kaffe på morgonen