“Bakeriet stengt”
Anmeldelse av The Bakery in A

The Bakery in A
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Å i Lofoten
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til et besøk på bakeriet i Å. Dessverre var bakeriet stengt etter corona, så bakevarene måtte kjøpes på museums kafeen. Der bestod hele utvalget av kanelboller og vafler. Maten var grei den og Å er et koselig sted, men utvalget av bakervarer var dårlig.

1  Takk, jehehu

Anmeldt 15. april 2020

Vårt opphold bl.a. på Å ble beriket med besøk i The Bakery at Å. Der ble det servert ovnsferske bakervarer av mange slag, og verdens herligste duftende aromakaffe! Koste oss her til frokost, og senere på dagen!! En opplevelse, samt hyggelig sted- og betjening! Anbefales! d:o)

Takk, jans0der
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Brød og boller fra steinovn. Smakte utmerket og er fint som pause i museums turen på Fiskeri museet eller Tørrfisk museet.

Takk, aleandrab
Anmeldt 14. august 2019

Nydelige bakervarer, ble en nydelig lunsj med kaffe og kanelsnurr. Trivelige lokaler, men blir fort kø og litt trangt når der er mye kunder.

1  Takk, runeolsen67
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Ok bolle - gode ja, men ikke bedre enn snittet av bakerier i Norge.
Få sitteplasser inne i selve bakeriet, kunne sitte ute, men kunne kanskje tilrettelagt?

Dato for besøk: juli 2019
Takk, husoey

Reisende som så på The Bakery in A, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i The Bakery in A? Del dine erfaringer!