“Gode kanelboller”

Bakeriet På Å
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Å i Lofoten
Prisklasse: kr 20 - kr 185
Anmeldt 6. juni 2023 via mobile enheter

En regnfull dag i Lofoten så skulle vi prøve Bakeriet på Å og deres gode kanelboller. Vi hadde gått en tur og ble skuffet over at det var ikke mulig å sitte inne. Vi endte opp å spise bolle i bilen. Kan anbefales når det er sol

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, 591merethes

Anmeldt 8. januar 2022

Kjempe koselig kaffe med god stemning. Hyggelig betjening og kjempe gode boller, det ble flere turer her under oppholdet

Takk, SonjaV813
Anmeldt 4. august 2021

I forbindelse med vårt besøk i Å skulle vi selvfølgelig innom bakeriet.
Forventingene til hva vi kom til var nok litt større, men greit nok, vi kjøpte kanelboller og kaffe.
Bollene var kjempegode, kaffe var så som så, og det var forholdsvis kostbart.
Er fint de har et slikt tilbud.

1  Takk, 2014Eva
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spesielt serviceinnstilt dame på bakeriet i Å. Utsolgt for vafler, som må være den enkleste ting av verden å lage mer av. Veldig opptatt av å stenge presis kl 1600 og ba oss gå selv om vi hadde kaffe igjen. Ikke veldig spennende utvalg. Finn et annet sted

Dato for besøk: mai 2021
Takk, CathFossen
Anmeldt 30. juni 2021

Gode kanelboller! Kafeen er traktet for tynt og har nok stått og brent en stund. Hyggelig betjening, men litt rotete.

1  Takk, FinnE490

Reisende som så på Bakeriet På Å, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Bakeriet På Å? Del dine erfaringer!