“Elendig opplevelse, service og ledelse. Styr unna. Don´t go here!”
Anmeldelse av Brygga Restaurant

Brygga Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Å i Lofoten
Anmeldt 13. juli 2020

Bestilte to fiskesupper og to hamburgere av ung norsktalende servitør. Etter svært lang ventetid kom to hamburgere og to andre retter enn fiskesuppene vi hadde bestilt. En engelsktalende servitør lovet at vi skulle få fiskesuppene våre «very fast». Etter 35 min hadde vi fremdeles ikke fått suppene. I det samme tidsrommet var vi alle fire også helt tomme for vann. Forsøkte forgjeves å få servitørenes oppmerksomhet. Ingen så vår vei, selv om kun noen få bord var besatt (de kunne ikke skylde på mye å gjøre). Ga opp. Gikk til disken for å betale for burgere, klagde over at vi ikke hadde fått fiskesuppene både til servitøren som hadde lovet «very fat» servering og en annen som sto der. Ingen hadde fulgt opp bestillingen vår. Null kontroll.

Takk, tlarstad

Anmeldt 8. juli 2020

Fiskesuppen var smakløs og det var lite fisk i. Dette hadde vi ikke forventet på et fiskevær i Lofoten.

Takk, Svanhild H
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Smakløs fiskesuppe «uten» fisk til overpris! Når retten koster over 200kr og porsjon kan minne om en fortet, forventer man i alle fall kvalitet... men nei!

1  Takk, sooder91
Anmeldt 2. juli 2020

Når man bestiller fiskesuppe og dagens fisk i Lofoten forventer man at det både er fisk i fiskesuppa, og mer enn en liten fiskebit til hovedrett, selv om det smaker bra. ☹️

Dette var langt under forventningene! Neste gang velger vi noe annet.

1  Takk, 308janerikk
Anmeldt 15. april 2020

Havet og omegn byr på seg selv i Å i Lofoten. Vi ble bergtatt av den god havslukten- og matlukten på koselige Brygga Restaurant. Vi åpnet med stedets fiskesuppe, og sideentre av ferske reker. For første gang fikk vi hval med ditto. En gastronomisk opplevelse! Drakk iskald alkoholfri øl, og cola med isbiter. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: august 2019
Takk, jans0der

Reisende som så på Brygga Restaurant, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Reine, Moskenes kommune

Å i Lofoten, Moskenes kommune

Har du vært i Brygga Restaurant? Del dine erfaringer!