“Små porsjoner. God mat men”
Anmeldelse av Brygga Restaurant

Brygga Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Å i Lofoten
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Små porsjoner. God mat men små porsjoner. Dagens fangst var ganske dyr og porsjonen veldig liten. Veldig hyggelig atmosfære.

1  Takk, YngveA

Anmeldt 17. juli 2020

Skulle spise et godt fiskemåltid hele familien, men barna valgte å gå for brødskiver på hytta isteden. Dårlig utvalg for den yngre skare på menyen. Vi voksne bestilte fiskesuppe og dagens fisk, men dette var både smakløst og små porsjoner. Prisene var relativt stive så hadde forventet bedre av en restaurant i et fiskevær med god tilgang på råvarer.

Takk, Liz Katrin H
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte dyr fiskesuppe for 200 kr. Forventet oss noe betydelig bedre enn det som ble servert. Minste porsjonen fiskesuppe vi noen gang fått. Sannsynligvia posesuppe fra Rema1000, fant tre reker og like mange laksebiter i suppa. Et par små vite fiskebiter. Fikk en tørr kneippskive til dette. Eneste grunnen den får en stjerne er at jeg ikke kan gi mindre. Styr unna.

1  Takk, ennannanannnana
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fikk servert en lunket fiskesuppe til over 200. Liten porsjon med få fiskebiter. Fikk en tørr skive kneip uten smør til suppa. Anbefales ikke. Lite smak i suppa.

Takk, 844elinef
Anmeldt 13. juli 2020

Bestilte to fiskesupper og to hamburgere av ung norsktalende servitør. Etter svært lang ventetid kom to hamburgere og to andre retter enn fiskesuppene vi hadde bestilt. En engelsktalende servitør lovet at vi skulle få fiskesuppene våre «very fast». Etter 35 min hadde vi fremdeles ikke fått suppene. I det samme tidsrommet var vi alle fire også helt tomme for vann. Forsøkte forgjeves å få servitørenes oppmerksomhet. Ingen så vår vei, selv om kun noen få bord var besatt (de kunne ikke skylde på mye å gjøre). Ga opp. Gikk til disken for å betale for burgere, klagde over at vi ikke hadde fått fiskesuppene både til servitøren som hadde lovet «very fat» servering og en annen som sto der. Ingen hadde fulgt opp bestillingen vår. Null kontroll.

Takk, tlarstad

Reisende som så på Brygga Restaurant, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Reine, Moskenes kommune

Å i Lofoten, Moskenes kommune

Har du vært i Brygga Restaurant? Del dine erfaringer!