“Avføring i senga”
Anmeldelse av Brygga Restaurant

Brygga Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Å i Lofoten
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Dette var skuffende, vi hadde bestillt rom i 2 etg, men da vi kom på rommet fikk vi rett og slett sjokk, det var avføring i senga, det var rett og slett kvalmt. Vi fikk ikke engang refundert pengene vi hadde betalt, det er en skam.

Takk, Frank N

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett midt på treet matopplevelse. God «dagens» som var kveite. Litt liten fiskesuppeposjon. Treg servering og uten sjel og eierskap.

Takk, andershr-hr
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Svært god service, god mat. Personalet gjør sitt ytterste for å imøtekomme ønsker, menyen er liten med godt innhold av fisk, vegetar og kjøtt. Vi spiste dagens fisk og tørrfisk, i tillegg til lammeskank. En god pinot noir fra burgund til. Godt øl på tapp.

Takk, HeidiBergen
Anmeldt 3. juli 2021

En flott restaurant i rolige omgivelser. Vi spiste en god rødbetsalat til lunsj,meget velsmakende. Betjeningen er noe av det hyggeligste jeg har opplevd i inn og utland. Tommel opp.

Takk, VidarS88
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Var innom på en kjapp lunsj men vi ventet på ferja til Bodø. Prøvde fiskesuppe, burger og rekesmørbrød. God mat men stive priser.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, fr0deu

Reisende som så på Brygga Restaurant, så også på

Sørvågen, Moskenesøy

Å i Lofoten, Moskenes kommune

Har du vært i Brygga Restaurant? Del dine erfaringer!