Anmeldt 11. august 2016

Hei vi kom en Torsdag for å spise ble mottatt av en hyggelig mannn som geleidet oss til bordet.maten var helt nydelig,og den utsikten med båter som kom gikk.Anbefaler stedet på det høyeste.Nydelig plass

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Gunn S
Anmeldt 2. september 2015

Vi lå 4 netter i august og hadde en fin opplevelse. Godt vær, lite folk og fin utsikt over Å
Hyggelige folk, greie rom og en fin plass. Hadde 2 soverom, 1 stue/kjøkken og bad med dusj. Var også hems med ligge plass for 2

Romtips: Rorbu med beligenhet nær havet
Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Svein J
Anmeldt 11. juli 2014

Vi ankom Å Rorbuer en onsdag kveld i juli, etter å ha kjørt fra Evenes. Hyggelig mottak i resepsjonen av en engelsktalende mann som forklarte oss alt vi trengte å vite. Vi var bare 3 personer så Rorbua var mer enn stor nok - og det er ikke mye vi kan klage over i den rorbua. Kanskje litt mer hylleplass på badet kunne vært greit. Første kvelden ble vi bergtatt av det magiske lyset hele natta, dagen etter var det mye vind - men likevel flott.
Det som overrasket oss en del er at INGEN snakket norsk av de ansatte - ikke i butikken, bakeren, resepsjonen, restaurant.... Uvant og litt rart.

Romtips: Vi bodde i rorbu nr 8 - også kalt nr 14 ? Plass til 8 personer, stort kjøkken og oppholdsrom. God plass til en stor familie
Dato for oppholdet: juli 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
4  Takk, Mona S
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 4. september 2012

Bodde en natt i rorbu 11, Nipingen. Takk og pris at vi var alene i bygningen med 3 soverom, et bad og stue. Soverommene var virkelig små og du kunne ikke låse dørene. Det var nesten ingen oppvarming og radioen i stua virket ikke skikkelig. Veggene er veldig tynne, så du kan høre alt som foregår i naborommet. Jeg håper de andre bygningene er bedre. Jeg ville ikke leid nummer 11 igjen. De positive tingene: god beliggenhet og fin natur. PS! Vil ikke anbefale restauranten.

Takk, DiverNor
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 10. juli 2011

Bryggeromma i andre etasje på eit opp-pussa sjøhus overraska positivt. Vindauge både i taket og i veggen. Ljost og triveleg. Gode senger. Reine og pene rom. Vaskeservant på rommet. Toalett og dusj i korridor (adskilt mann/kvinne) som lukta reint og såg reine ut heile tida. God frokostbuffet. Rikeleg med frisk lukt. Du bur ute i vill og vakker natur. Mange turstiar. Nokre minuttar med bil til fergeleie på Moskenes (ferge til Bodø på fastlandet eller til øyene Værøy og Røst).

Dato for oppholdet: juli 2011
1  Takk, Sissel Anita H