“Veldig bra takeaway”
Anmeldelse av Meaw's Thaimat

Meaw's Thaimat
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Sauda
Anmeldt 25. november 2018

Dette er kjøkken/takeaway thaimat i Sauda i egne lokaler plassert sentralt og nær Essostasjonen. Dette er kombinert med utsalg av asiatiske matvarer.
Det er et godt utvalg på menyen knyttet til takeaway mat. Fra vår-ruller til forskjellig thaimat/retter. Maten er god, prisene er fornuftige, og det er rask og god service. Et godt alternativ for de som ønsker å ta med noe godt hjem. Anbefales

Takk, 63 213

Anmeldt 7. juli 2018

Dette er beste takeaway i Sauda, uten tvil. Leverer gang på gang, har mange kunder, og det er fullt kjør på kjøkkenet mens man venter på maten. Har testet stedet fire ganger. En av de beste Thailandske jeg i Norge.

Dato for besøk: april 2018
Takk, matkritisk
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde ikke forventninger om så god thai mat da vi kjørte innom Meaw’s. Veldig bra matopplevelse til en rimelig pris! Barnemeny og hyggelig service.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, chrispatrickr
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Har prøvd litt av hvert på menyen siden de åpnet. Mye godt og styrkene varierer fra mild til kraftig. Hører også mye bra fra andre som har spist her.

Dato for besøk: november 2017
Takk, CamillaSkj
Anmeldt 27. oktober 2017

Nydelig thaimat, prøvd nesten alt på menyen :-) Ungene mine ber om å få lov til å bestille mat herfra, knallgodt!

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, KristineFH

Reisende som så på Meaw's Thaimat, så også på

Har du vært i Meaw's Thaimat? Del dine erfaringer!