“Masse mat som smakte fantastisk!”
Anmeldelse av Meaw's Thaimat

Meaw's Thaimat
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Sauda
Anmeldt 2. august 2021

Her var det mye snadder og velge mellom. Maten kom raskt etter man har bestilt fra et superhyggelig personale!

Takk, Knut Andre H

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi elsket dette stedet! Vi er fire jenter fra Bergen som var sultne og desperate etter litt mat. Til tross for et litt skrapt utvalg i resten av Sauda, fant vi DEN gode thaimaten her. Damen som betjente oss var utrolig koselig. Fantastisk hyggelig service. Og god mat! Vi er svært fornøyde. Fine benker ute også

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, tirilwan
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en lunch her på vei nordover. Raskt, enkelt og billig men ikke noe spesielt utover det - smak var helt ok.

3  Takk, thetourist123
Anmeldt 25. november 2018

Dette er kjøkken/takeaway thaimat i Sauda i egne lokaler plassert sentralt og nær Essostasjonen. Dette er kombinert med utsalg av asiatiske matvarer.
Det er et godt utvalg på menyen knyttet til takeaway mat. Fra vår-ruller til forskjellig thaimat/retter. Maten er god, prisene er fornuftige, og det er rask og god service. Et godt alternativ for de som ønsker å ta med noe godt hjem. Anbefales

Takk, 63 213
Anmeldt 7. juli 2018

Dette er beste takeaway i Sauda, uten tvil. Leverer gang på gang, har mange kunder, og det er fullt kjør på kjøkkenet mens man venter på maten. Har testet stedet fire ganger. En av de beste Thailandske jeg i Norge.

Dato for besøk: april 2018
Takk, matkritisk

Reisende som så på Meaw's Thaimat, så også på

Har du vært i Meaw's Thaimat? Del dine erfaringer!