Eldorado for barn og voksne

Utebad med god varme, smiler for barn (og voksne). Stupebasseng, barnebasseng. Ute og inne. Skal du... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Knut Andre H
Sandnes, Norge
Topp anlegg

Anmeldt 1. august 2019
OysteinB_13
Bergen, Norge

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Ypperlig badeanlegg for familien (spesielt for barn under 12-13 år tippe eg) Lite kø, ok priser. Å bade ute i varmt vann gir en ekstra opplevelse sammenlignet med innendørsanlegg.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, OysteinB_13
Anmeldt 16. april 2019

Tilbragte ettermiddagen her, etter en liten tur i Allmannajuvet. Inne er dette bare en allminnelig svømmehall, men idet man finner utedelen, er man plutselig på spatur. Deilig varmt vann ute, og avslappende. Gir den zen følelsen, spesielt siden det ikke var så mange andre besøkende akkurat da.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, elsajacobsen
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg midt i Sauda sentrum.
Innendørsbassenger for både store små.
Flott uteområder med svært oppvarmet boblebad, hopperen, klatrevegg og lang rutsjebane. Kiosk og bord/stoler i uteområdet.
Anbefaler et besøk her.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Sveingunnaraanerud
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Her kosa me oss skikkeleg. Bra stort område for dei minste. Stort basseng med sklie og 3-meter inne og to deilige basseng ute. Det var ein kjølig sommardag då me var der, likevel herleg å svømme ute. Ungane elska klatreveggen og sklia ute! 250 kr for ein familie er vel verd pengene her!

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Berremeg
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Et kjempe kjekt badeanlegg for barn og voksne. Behagelig temperatur i inne og ute basseng! Super service!! Betalte kun kr 250 for familie på fem.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, stian008