Kjekk og ren badehall

Fin badehall. Stor og ren garderobe. Generelt rent og velholdt. Kjekke basseng for store og små... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Kate Elisabeth L
Et bra, lite badeland

Et bra badeland etter norsk målestokk. Vi var heldige med været, og fikk fullt utbytte av den... les mer

Anmeldt 2 uker siden
729larst
Sandnes, Norge

Anmeldt 21. juli 2021

Vi var en gruppe på 8 stk, barn i alder 1-11 år. Alle hadde en fin dag. Litt kaldt i de små bassengene inne. Kun is og drikke i kiosken. Badetøy og utstyr får man kjøpt der.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, kristineg2014
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt badeland, ungene storkoste seg. Vi var en familie på 3 voksne, 3 tenåringer og 4 barn, alle hadde en bra opplevelse av anlegget.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 566elisabethg
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Ypperlig badeanlegg for familien (spesielt for barn under 12-13 år tippe eg) Lite kø, ok priser. Å bade ute i varmt vann gir en ekstra opplevelse sammenlignet med innendørsanlegg.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, OysteinB_13
Anmeldt 16. april 2019

Tilbragte ettermiddagen her, etter en liten tur i Allmannajuvet. Inne er dette bare en allminnelig svømmehall, men idet man finner utedelen, er man plutselig på spatur. Deilig varmt vann ute, og avslappende. Gir den zen følelsen, spesielt siden det ikke var så mange andre besøkende akkurat da.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, elsajacobsen
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg midt i Sauda sentrum.
Innendørsbassenger for både store små.
Flott uteområder med svært oppvarmet boblebad, hopperen, klatrevegg og lang rutsjebane. Kiosk og bord/stoler i uteområdet.
Anbefaler et besøk her.

Dato for opplevelse: august 2018