“Tørr burger”
Anmeldelse av Cafe 42

Cafe 42
Vurdert som nr. 9 av 9 Restauranter i Sauda
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Spiste baconburger. Det gikk raskt å få maten, selv om vi ble advart om lang ventetid. Selve burgeren var tørr. Pommes fritesen var heller ikke noe å skrive hjem om. Lokalet var veldig varmt, kan anbefale trekken fra døra. Dersom man er på jakt etter burger i Sauda er nok Kysten Rundt et bedre valg.

Takk, RagnarS_12

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten er hyggelig i seg selv, men på en varm dag som i dag var lokalet drepen. Kunne ikke se eller kjenne noe aircon. Vi fikk heldigvis sitte ved utgangen, der hjalp litt på.

Den ene ansatte på jobb i dag virket sur og lite imøtekommende.

Jeg bestilte en 1/2 kylling med pommes frites og salat. Dette er det tristeste jeg har fått noen gang! Istedenfor å få en 1/2 kylling fikk jeg to ihjelkremerte kyllinglår. I utgangspunktet var jeg ikke i mot å få to lår istedenfor, men de hadde ligget altfor lenge i frityren. I tillegg hadde lårene en ettersmak av noe jeg ikke klarte å finne ut av hva var. Pommes fritesen var slapp og det var minimalt med salat.

Min mann hadde baconburger og det var ikke det helt store den heller. Hans pommes frites var like slapp som min.

Servicen var heller dårlig. Jeg måtte be to ganger om vann, og man får ikke noe krydder eller ketchup til maten. Hver gang følte jeg at vi var til bry. Vi fikk en mugge med vann, men ingen ekstra glass.

For Saudas del håper jeg det finnes bedre spiseplasser. Ikke gå her!

Takk, elim968
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Et enkelt og litt slitent sted å stoppe for å spise. Hyggelig betjening, greit nok...
Stort pluss for maten som var god, men i det enkleste laget. Litt mer smaker og penere servert hadde gjort seg...

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god kaffe og rask service!
Koselig atmosfære, kunne godt hatt en liten oppgrader med moderne møbler og dekorasjon!
Her får du alt du kan tenke deg, alt fra frokost-retter til kebab og kotelett.
Besøker garantert igjen om jeg er i området!

Takk, annasC9652EJ
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde mat derfra i dag. Meget godt brød, god ris, bra salat og biffstrimlene var møre og smakfulle. Folka bak dette spisestedet leverer mer enn forventet i forhold til konseptet, og derfor blir det full pott

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, matkritisk

Reisende som så på Cafe 42, så også på

Har du vært i Cafe 42? Del dine erfaringer!