eDreamsUSD 157
Agoda.comUSD 166
FindHotel
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Lite imøtekommen betjening, tok 25 min. Før noen kom å sjekket oss inn.
Manglet mat som stod på menyen og stengte matservering kl 20.00 på en Lørdag midt i ferien.
Hoveddøren inn på hotellet var låst kl 21.00, personen som kom å låste opp var ikke blid.
Aldrig mer!!

Romtips: Skal du først besøke Sauda, bør dere velge Sauda Fjordhotell
Takk, Meutudo
Anmeldt 30. august 2020

Kanskje vi hadde høye forventninger til vårt opphold på Kløver høre i. Litt skuffet ble vi når vi ankom og fikk se et slitent hotell. Vi ble veldig glad når vi fikk se rommet, som var stort og med eget terrasse med utemøbler. Det veiet litt opp for førsteinntrykket. Måltidene i restauranten var ikke noe å skryte av. Det var dår!ig, både middag og frokost. Det skal ikke mye til for å høyne kva!kysten. Det hadde de hatt mye igjen for.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kjell_53
Anmeldt 21. juli 2020

Vi ankommer hotetellet og det første som slår i mot oss er en forferdelig muggen lukt. Hyggelig nok mann i resepsjonen.
Sjekker inn på rommet, som var helt nedstøvet. Heldig for oss en hyggelig dame som jobbet med renhold og kom å vasket med en gang.

Vi bestilte middag og satt i en slitt og gammel spisesal.
Fikk feil øl og 1 glass vin etter 15 min.
Maten kom, kjøpekarbonader som var tørr stekt brokkoli som var helt kokt i stykker.

Frokost i dag morges var grei nok. Bortsett fra kald kaffe

Unge mannen i spisesalen var hyggelig.
De glemte å fortelle at vannet var avstengt i går i noen timer.

2  Takk, RandineAnitra59
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi opplevde å få kjempe service av eieren av hotellet som fant connecting rom på kort tid til oss. Da vi skulle på ett annet hotell i Sauda som vi ikke ønsket og overnatte på. Rommene var fine og rene. Vi fikk det vi ønsket av frokost.

Takk, 205familien_
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på hotellet i 5 dager. Hotellet helt standard. Rent og håndklær ble byttet vær dag. Gratis wi-fi. Midt i smørøyet hvis man ønsker å besøke Sauda. Frokosten er helt typisk norsk og middagene vi spiste der var nydelige. Anbefaler komlemiddag hver torsdag. Lite liv i Sauda om sommeren men mye på vinteren.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jorunnf603