ZenHotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Vio.com
Anmeldt 16. september 2018

Sauda fjordhotell ligger fint til rett utenfor Sauda. Gammelt og erverdig, men rommet vi fikk var slitt og ikke helt rent her og der. Frokost og middag var fullt akseptable, tross et begrenset middags-tilbud.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Finn Roger A
Anmeldt 2. august 2018

Veldig overpriset. Hotellet kunne hatt noe gammel sjarm, men fremstår veldig slitt og trenger oppussing. Hodeputen var luft med litt klumper i - fikk følelsen av at de ikke var byttet ut siden hotellet ble bygd. Helt OK frokost. Små rom. Lite serviceinnstilt betjening.

Ankom hotellet på sommerens varmeste dag. Heldigvis var rommet utstyrt med vinterdyne!

• Reisetype: Reiste alene
Takk, ragkv
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Det hele startet med at det ikke var luftet ut på rommet våres da vi sjekket inn og gikk inn med bagasjen vår, og det var da ekstremt varmt inne på rommet og ingen form for aircondition. Men det skulle ikke være et problem tenkte vi siden vi var der for et bryllup for våre gode venner og ikke hadde tenkt å være på rommet så mye. Men da det viste seg at dusjen ikke virket så kunne ikke hotellsjefen svare på hva problemet var eller hvordan det kan fikses, og hun svarte med at vi bare kunne bade hele helgen og forlot rommet. Det syntes vi var uaktuelt og mente vi burde få et annet rom, men det viste seg å ikke være så populært selvom de hadde en del ledige rom. Da vi da fikk et nytt rom så var det halve størrelsen til samme prisen, så det var ikke akkurat pangstart på helgen. Men senere samme dag spurte vi pent om et glass vann med is i, men det gikk ikke da det skapte ekstra oppvask.
Neste dagen under bryllupsfesten spurte en gjest om han kunne få et glass med isterninger til sin bestemor som måtte kjøles ned (igjen, ingen form for aircondition på hotellet) så svarte hotellsjefen om at det ikke gikk da de måtte ha isterninger til drinkene de skulle selge senere på kvelden. Det syntes jeg var merkelig siden det er en stor og fin Bunnpris 4 minutter nede i veien som selger isbiter.
Så når vi skulle sjekke ut stemte ikke prisen overens med det vi ble informert om, og når vi forklarer saken så blir vi møtt med et surt ansikt av hun i resepsjonen.
Jeg har aldri i mine år og reiser bodd på et hotell der jeg får følelsen av at hun som driver hotellet ikke har snurt av forståelse av hvordan man drifter et hotell, eller at de som jobber der ikke har snurt av serviceminded holdning. Så jeg vil anbefale alle å kjøre lengre inn i fine Sauda og finne et annet hotell, eller sove i bilen din som har aircondition.

3  Takk, Mads T
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom her ved en tilfeldighet og bestilte ett oppgradert rom med utsikt til fjorden!

Hotellet er litt slitt men det har beholdt en del av det opprinnelige arkitekturen.

Håper enn oppussing kan føre hotellet litt mer tilbake til fordums tider.

God seng og bra frokost.

Takk, ingridc406
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Sauda fjordhotel fremstår gammelt og ærverdig, men slitent og med stort behov for oppgradering.
Meget hyggelig og hjelpsomt personale.
Enkel og lite tilfredsstillende middag.
Ok forrett, men tragiske hovedretter.
Her må forbedring til om hotellet skal overleve.
Langt fra sentrum.

Takk, bj_rntrondt