TripadvisorUSD 125
Destinia.com
Orbitz.comUSD 125
FindHotel
Anmeldt 2. august 2021

Vi leide hytte i tilknytning til hotellet.
Hyttene bar preg av manglende vedlikehold. Fant kaffeflekker på dør samt i tak på badet, kanskje hastverk å få det vasket mellom utleiene? Noen lyspærer virket ikke. Kjøleskap var ikke kaldt og var muligens defekt.

Pluss for tilgang til frokosten på hotellet. Greit utvalg i frokostbufeen. Serviceinnstilte ansatte. Flott hotell med autentisk interiør fra hotellets oppstart.
Stille og rolig på natt. Gode senger, rene sengeklær og håndklær. Fint utvalg av aktiviteter for barn (frisbeebane, vannrutsjebane, fotballbane, trampoline)

Skal man til Sauda Sentrum må man kjøre. Kan anbefale badelandet samt Thai Take-away!

Takk, Knut Andre H
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Slitte rom, med bad som definitivt trenger oppgradering. 1 lampe på rommet som fungerte, på 1 lampe var støpsel ødelagt og stikkene satt igjen i kontakten. Livsfarlig. Toalett var i ustand. Sengene var dårlige, kjente fjærbunnen gjennom madrassene. Kun 1 liten pute i hver seng. Restauranten: Maten var middelmådig og det tok lang tid å få servert bestilt mat. Personalet var hyggelige.

Romtips: Finn et annet hotell - hotellet er dyrt og gir lite valuta for pengene
Takk, Stein Erik V
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

For en F A N T A S T I S K opplevelse ✨ Brit Elise, hotelldirektøren, tar oss imot med åpne armer.
Her er det sjel i hver en krok og masse historie fra 1914 og frem til i dag.
Maten er outstanding, samme er servicen.
Bruk tiden på å se på all historien ✨
N Y D E L I G

Romtips: Nyte naturen og gå i fjellene bla til Hovlandsnuten og Allmannajuvet
Takk, 352stineh
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Et sted med atmosfære, flotte rom, nydelig middag og flott frokost bord. Utsikten var upåklagelig. Personalet var service minded, slik at vi fikk en historisk time om Sauda og hotellet .
En stor opplevelse.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 842st_leh
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

På vår roadtrip gjennom Nasjonal turistvei - Ryfylke- overnattet vi på Ryfylke fjordhotell.
Vi lot oss sjarmere av tittel og bilde da vi var på planleggingsstadiet.
Men dette var bare tragisk.
En ærverdig og flott bygning som hadde sett langt bedre tider.
Alt minnet om at dette stedet nå ble drevet på minimumsbluss.
Bygningen skrek etter vedlikehold, tilsynelatende fine rom avslørte at her manglet det penger.
Vi hadde bedt om et fint rom, - men skrekk og gru!!
Middag i en spisesal som minnet om mine besøk i tidligere Øst- Europa- og ditto serveringspersonale .
Tro om ikke oksesteken som var dagens , og eneste alternativ, var Fjordland ????
Vi ønsket røkelaks til forrett og fikk to tynne skiver laks og en haug med noe som nærmest kan beskrives som eplepure ?
Vi hadde ikke forventet oss mye av byen Sauda. Men her ble vi gledelig overrasket.
Ren og koselig, fin park med miniatyr zoo, spennene vandring i det gamle industriboligområdet.
Hva hotellet angår - stort potensialet , nydelig bygning og fin beliggenhet.
Men her trengs det en investor med penger - mange penger- og interesse.
Sauda hadde fortjent et vakkert fjordhotell.

2  Takk, grethe