“God mat, men trenger oppussing”
Anmeldelse av Brynes Konditori

Brynes Konditori
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Sauda
Anmeldt 22. november 2018

Herlig bakverk og god kaffe, men her er det behov for en "makeover". Men som sagt brød, påsmurte rundstykker og kaker var veldig godt. Lykke til.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 18. juli 2018

Var på besøk i Sauda, og var innom et par spisesteder. Dette ble definitivt mitt favorittsted. Kom tilbake to ganger etter å ha prøvd sjokoladekaken den første gangen. Den var like god begge gangene !
Også god kaffe Mocca.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Reisejonsen
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Kakene her er fantastiske. Det er tradisjonelle kaker, mange kjent langt tilbake i tid da noen av de samme kakene ble produsert på et bakeri tilhørende Sauda Samvirkelag.
Som kafé er min favoritt baguette med reke. Utrolig godt, og alltid samme kvalitet. Har spist den siden 90-tallet, ingen endring.
Glem den tåpelige anmeldelsen under min. De som ikke tåler varm kaffe kan drikke saft.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, matkritisk
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig cafe, betjeningen var blide og imøtekommende. Bagettene med karbonade var veldig gode . Det som trekker ned litt er prisen på maten.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bentej2014
Anmeldt 28. september 2017

anbefales på det sterkeste at Brynes konditori må man innom hvis man er i Sauda . Man få en meget god lunch, Blir i godt humør av den fantastiske blide betjeningen. Kaker kan man ta med seg etter ønske.
Med laktose og gluten alergi var det ikke noe problem .

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, _rnordb2

Reisende som så på Brynes Konditori, så også på

Har du vært i Brynes Konditori? Del dine erfaringer!