“Fantastisk”

Kjøkken: Europeisk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

En av de beste pizzaene vi har smakt (og vi har spist italiensk pizza verden rundt)! Hyggelig personale og god service. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Maiken0988

Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Bedre mat enn mange av restaurantene i nærheten. Vi spiste gode og smakfulle reker og kyllingvinger til forrett og en god pizza til hovedrett. Middag var veldig rimelig og betjeningen var hyggelige.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Fredrik H
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Dette stedet blåste ikke bort sokkene våre. Masse engelskmenn som benytter stedet, som det også er tilpasset for gjennom musikkvalg og TV-sport. Maten var OK, men det ble mye venting. Det var mange servitører, men hjelper lite når de løper med en tallerken av gangen og ikke snakker sammen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Fjordcruiser
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Grei mat, men mye venting og rotete betjening. Hvis man skal dit, anbefales det å ha god tid og veldig god tolmodighet. :)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, HildeFB
Anmeldt 4. oktober 2014

Italiensk restaurant med god mat og hyggelig betjenining. Vi spiste her to ganger i løpet av oppholdet vårt.

Dato for besøk: september 2014
Takk, erlgj

Reisende som så på Sa Lluna, så også på

Serpentona, Cala Galdana
Cala Galdana, Menorca

Serpentona, Cala Galdana
Cala Galdana, Menorca

Har du vært i Sa Lluna? Del dine erfaringer!