“Ingen høydare”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Helt ok mat, går nok ikke tilbake. Ratingen til denne restauranten er nok ufortjent høy og preget av at tilbudet i området ikke er så godt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Fredrik H

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Liten restaurant med god beliggenhet. Tapasmenyen er god, likeså pizzaene. Grei betjening. Totalinntrykket er godt og reflekteres i overskriften.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Fjordcruiser
Anmeldt 4. oktober 2014

Vi spiste tapas i hyggelige omgivelser. Grei kvalitet på maten. Trivelelig personale som ytte god service.

Dato for besøk: september 2014
Takk, erlgj
Anmeldt 21. juli 2014

Den beste tapas restauranten i Cala Galdana, og alt til en rimelig penge. Fantastisk service og hyggelig atmostfære. Serverer også lette kyllingretter, hamburgere og pastaretter.

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
Takk, Andrea A
Anmeldt 5. august 2013

Det kunne vi lide. Lækre Tapas retter og til rimelige priser.

Hele familien nøde det lækre mad og alt blev spist selvom vi fik 10 tapas reter.

Dato for besøk: juli 2013
1  Takk, SteenRanders

Reisende som så på Alaska, så også på

Serpentona, Cala Galdana
Cala Galdana, Menorca

Serpentona, Cala Galdana
Cala Galdana, Menorca

Har du vært i Alaska? Del dine erfaringer!