Anmeldt 10. mars 2018

Vi bodde i en juniorsuite som da ligger i en bygning lengst fra alle barneattraksjoner og hvor det var svært rolig - noe vi ønsket oss.
Rommet var stort og med en bra altan hvor vi hadde utsikt utover havet. Rommet var meget vel utstyrt med alt man trenger på badet og store gode badehåndklær som ble skiftet to ganger om dagen. Rene badehåndklær til utebruk, ble levert på rommet hver kveld. Det ble ofte også pyntet opp på rommet med blomster og annet.
Servicen var utmerket. Utenfor var et hageanlegg som man bare kan beundre, nydelig og velholdt. Badestranden var offentlig og derfor var det sikkerhetsvakt ved utgangen for oss fra hotellet.
Pool var der flere av og aktiviteter både for barn og voksne.
Frokosten hadde et enormt utvalg og noen sitteplasser med herlig utsikt. Restauranter var her flere av fra buffet til fiskerestaurant og med en Thairestaurant som hadde litt spesiell og meget god mat.
Beliggenheten var strålende hvor en fra resepsonsområdet gikk rett ut i livlig gate og her var også taxiservice
Kan trygt anbefale dette hotellet til et lengre opphold!

Romtips: Rom med utsikt til sjøen gir ekstra god følelse
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 25. februar 2017

Et moderne og flott hotell på Kata Noi. Smilende og hyggelige ansatte, flinke værelsesbetjente, generelt rent og ryddig hotell. Nydelige grønne plener og stort utvalg av mat. Hotellet ligger rett ved stranda og flere matplasser. Vi hadde rom mot omgivelsene som var pent, moderne med åpen løsning mot bad, stor dusj, air-condition, gratis vann hver dag og gulvvask hver dag. Ikke noe særlig utsikt. Rolig om natten, men heller ikke langt å reise til et større sted med mer "trykk" om ønskelig.

Kata Noi er ikke langt ifra Kata, Karon eller Patong - 10-25 min i tuktuk/taxi. God plassering av hotellet ved blindgate. Rett ved hotellet er det matbutikk, 7-Eleven, Apotek, flere restauranter og lite trafikk. Et rolig og vakkert paradis!

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, idah1
Anmeldt 2. september 2016

Vi bodde på dette hotellet i juli/august 2016. Det er ganske stort, men de har virkelig fått det til. 4 store basseng godt spredt på resorten. 2 frokost resturanter med alt du kan tenke deg av continental og local frokost. Flere resturanter som f.eks en Italiensk, Sjømatresturant, Thailandsk osv. Det er også noen butikker langs veien, litt dyrere enn andre som ligger utenfor Kata Noi. Resturanter er det også langs veien, og prismessig kunne dette variere ganske godt.

På restorten var det også et eget spill-rom med biljard, dart, brettspill, airhockey, pc med internet, tv med godt utvalg av kanaler. Rett utenfor spill-rommet var det en hyggelig og rolig bar.

Betjeningen på hotellet var bare helt fantastisk. Det var bare smil og vennlighet, de visste ikke hva godt de kunne gjøre for oss.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, camilladuff
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Kjempegod frokost med masse utvalg, gjør rent hver dag grundig og pent! Veldig hyggelig personal smiler og er glade hele tiden:)) 6 store basseng og ett med stillesone;) Strandbarene hadde masse god og mat og drikke. Badevakter som passet på hele tiden, og stengte stranden ved solnedgang. Tipp topp

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, CelliTrip
Anmeldt 24. november 2014

Vi bodde på den sørligste delen av Katathani Beach Resort, og var veldig fornøyd med dette. Det hadde skjedd en feil med bookingen vår, så vi fikk oppgradert rommet til suite, noe som selvsagt innebar større rom og to queen-size senger.

Frokosten inneholdt det meste av hva man kan forvente av et hotell i dette sjiktet, og de ansatte på hotellet var svært imøtekommende og behjelpelige med det meste av hva man måtte ha av ønsker.

Jeg kan trygt anbefale Katathani Beach Resort dersom man skal bo i området Kata Noi/Karon.

Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, bmk80