“Skuffende”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord fem dager i forveien og fikk ikke bordet vi hadde bestilt. De hadde surret med bestilling. Vinen var full av fluer/rusk og kelneren forstod ikke at vi ville ha vann med kullsyre. God mat på tre av fire, men sverdfisken var tørr og ikke god.

1  Takk, 264thorc

Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet rett ved sjøen, kunne ikke bli bedre. Vennlig og hyggelig betjening. Formiddag/ ettermiddag sol, men feil side av primosten for å få med deg solnedgangen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 143lailas
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet , book bord på forhånd. Rimelige priser og gode fiskeretter. Vi likte også husets hvitvin. God service oppvakte kelnere.

Takk, 969_ivindm
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Vi er en familie med to tenåringer. Tenåringene valgte kjøtt og vi voksne fisk. Saftig og deilig kjøtt og fisk, nydelige smaker, og deilig vin. Her var de rause med vinen. Vi fikk en utrolig hyggelig kelner, som gjorde måltidet komplett. Anbefaler Toni på det sterkeste. Hyggelige priser var det også

Takk, wendelekeli
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet og hyggelig personale. God mat, vi valgte flere startere og first course. Spiste suppe

Takk, malineh87

Reisende som så på Konoba Toni, så også på

Primosten, Sibenik-Knin County

Har du vært i Konoba Toni? Del dine erfaringer!