“Godt og hyggelig servitør”
Anmeldelse av Restoran Subito

Restoran Subito
Vurdert som nr. 28 av 68 Restauranter i Primosten
Kjøkken: Kroatisk
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Tomatsuppe av en annen verden , nydelig , hamburger ok, tex mex not. Generelt bra ved havna, og meget hyggelig servitører! Vi klagde en gang på tex mex og de tok det pent og ga oss rabatt , bra gjort

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, asgeirs2014

Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Vi var en familie på 7 og alle bestilte forskjellige retter. Maten var utrolig god og fersk. Nydelig hjemmelaget ostekake. Dette er den beste restauranten langs kaia. Herlig og hyggelig servitør.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, frujannemor
Anmeldt 28. mai 2019

her endte vi opp 2 ganger på 2 dager helt klart på grunn av servitøren og maten som var helt topp. salater, skinker og ost var helt strålende. vi prøvde også helt spesielle øl som var brygget i Sibenik kun for denne restauranten som også smakte utrolig godt! kommer igjen til sommeren:)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, asgeirs2014
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Har vært flere ganger her og i kveld var det toppen, både mat, vin og service var bare perfekt. Fantastisk og hyggelig kvinnelig kelner som var så naturlig og flink.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 797audr
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi ble svært godt mottatt på Subito. Flott oppfølging fra start til slutt. Ikke den mest omfattende menyen, men smaksrikt og godt tilbereredt. Kun en rosé på menyen, men den var til gjengjeld smaksrik og flott i 35-pluss.

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, Goodgiro99

Reisende som så på Restoran Subito, så også på

Primosten, Sibenik-Knin County

Har du vært i Restoran Subito? Del dine erfaringer!