“Lasagne og pizza i topp klasse”
Anmeldelse av Pizzeria Fortuna

Pizzeria Fortuna
Vurdert som nr. 33 av 68 Restauranter i Primosten
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

For det første så må jeg rose servitørene, meget blide og hyggelige alle sammen! Maten er fantstisk og da med en beliggenhet ved havna så gjør det til at Fortuna blir blant de aller beste i Primosten. Ute etter pizza eller lasagne så gå hit!! Mye og godt til hyggelig pris!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, asgeirs2014

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

En av primosten beste pizza sted! Kunne vært noe bredere meny da de er pizza restaurant , men fantastisk godt og flott service og beliggenhet!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, asgeirs2014
Anmeldt 28. mai 2019

dette ble en uforglemmelig kveld men nydelig mat, muligens beste Pizza vi noengang har spist! fantastisk servitører som bare ville det beste og pris som er meget hyggelig! kommer igjen til sommeren:)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, asgeirs2014
Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt Primosten hvert år siden 2006, og Fortuna har alltid vært en del av vårt ferieopphold.
Et hyggelig sted med god mat og service, enten det gjelder frokost, lunsj eller middag.

Dato for besøk: april 2019
Takk, EPKTONSBERG
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening, som spøkte og morsom for den minste. Maten var ok, som
Man kan forvente på en strand promenade. Vi fikk maten raskt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, NilsMagne89

Reisende som så på Pizzeria Fortuna, så også på

Primosten, Sibenik-Knin County

Har du vært i Pizzeria Fortuna? Del dine erfaringer!