“Flott restaurantopplevelse med god mat i hyggelig atmosfære🙂”
Anmeldelse av Restaurant Rudina

Restaurant Rudina
Vurdert som nr. 36 av 71 Restauranter i Primosten
Kjøkken: Østeuropeisk
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Flott restaurantopplevelse, alle vi fire var kjempefornøyd med menyvalgene. Profesjonelle og vennlige servitører. Scampi Buzara var fantastisk både presentasjon, smak og oppfølging. Vi skal tilbake hit

Dato for besøk: september 2021
Takk, Paradise62070889410

Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Veldig flott beliggenhet ved havet. Luftig selv på en veldig varm dag. Vi spiste tunasalat til lunch, og det smakte helt topp med fersk loff som vi dyppet i olivenolje og salt. Hyggelig betjening. Prisene er ok som på de fleste turiststeder, men øl og mineralvann er dyrere enn vanlig når.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Restaurantproff
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk service. Anbefales på det beste og besøke denne restauranten. Min kone og jeg var der flere ganger fordi kelneren var utrolig hyggelig. God mat. :-)

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Pedersen2012
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Denne gangen ble det Bosnian pot på Rudinas avdeling ved sjøkanten.
Fra vi kom til vi gikk ble vi møtt med utrolig god, oppmerksom og hyggelig service.
Maten var veldig god og prisen for hele måltidet med vin og mineralvann var absolutt akseptabelt.

Dato for besøk: september 2017
Takk, EPKTONSBERG
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Fint å sitte på "filialen" langs vannet, maten bar preg av å være fraktet fra hovedrestauranten midt i gamlebyen, men ikke mer enn at det gikk fint.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, frodeh991

Reisende som så på Restaurant Rudina, så også på

Primosten, Sibenik-Knin County

Har du vært i Restaurant Rudina? Del dine erfaringer!