“En spesiell atmosfære”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger opp gjennom årene. Nå har den yngre generasjonen overtatt driften. Vi savnet mottagelsen med en snaps i døren slik det var tidligere, men stedet er en opplevelse for alle.
Bord og Peka var bestilt på forhånd. Vi hadde reservert i «Tårnet».
Som forrett fikk vi brød som vi dyppet i nydelig olivenolje, spekeskinke, ost og oliven.
Til peka`en drakk vi husets avkjølte rødvin. Den var lett og passet perfekt til måltidet.
Vi merket oss at prisen har øket betraktelig siden sist vi var her, så dette var ingen rimelig kveld.
Hyggelig oppvartning.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Restaurantproff

Anmeldt 27. juli 2018

Ett besøk her er en opplevelse. Dette er en liten kroatisk gård. Bestill bord og Peka på forhånd. De serverer gjerne egenproduserte matretter, som kroatisk spekeskinke, ost og oliven som forrett, og nasjonalretten Peka som hovedrett. Egenprodusert vin og raki. Du får gjerne litt ekstra småtteri til dessert.
Hvis du får plass i «Tårnet» så er det helt topp under solnedgangen. Ta taxi. Kort biltur fra bl.a. Rogoznica og Primosten

Takk, Restaurantproff
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi har gledet oss til dette besøket. Pekaen var like god som vi husket. En meget spesiell og hyggelig restaurant oppe i høyden. Familiedrevet. Må bare oppleves.

Takk, Sidsel T
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Endelig var vi tilbake på denne utrolig spennende restauranten. Vi hadde bestilt dagen før så PEKAEN lå i grua og ventet på oss. Og den smakte like godt som vi husket. Denne familiedrevne restauranten er virkelig verdt et besøk. Vi gleder oss allerede til vårt neste besøk.

Takk, Arvid T
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Kjempegod mat
Familiedrevet restaurant med flotte gamle bygninger. Egenprodusert rødvin og hjemmelaget peka. Bør prøves om du er i nærheten.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Jette Frafjord Ø

Reisende som så på Saricevi dvori, så også på

Primosten, Sibenik-Knin County

Har du vært i Saricevi dvori? Del dine erfaringer!