“Gøtt og billig.”
Anmeldelse av Cafe Nova

Cafe Nova
Vurdert som nr. 4 av 13 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god middag på en torsdag for da spiser alle ball i Ulsteinvik. Bedre og blidere folk skal en lete lenge etter og de er rask som en Hødd spiller på Heimebane. Dit må dokke berre gå mann av huse.

1  Takk, arnsteinu

Anmeldt 28. juni 2020

Vi bestilte flere retter; chicken nuggets, osteshnitzel, biffsnadder og hamburger. Det tok 35 min før maten kom. Bare tre av oss fikk maten vår og vi måtte vente 10 min til før alle hadde fått det de hadde bestilt. Osteshnitzelen var for salt, biffsnadderen var badet i saus og smakte ikke veldig godt. Hamburger og chicken nuggets smakte OK. Vi betalte 600kr for dette. Ikke verdt pengene! Anbefaler å gå et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, gunhil17
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Svært god mat, trivelig betjening, helt ok lokale og beliggenhet sentralt i sentrum av Ulsteinvik. Prisen var også hyggelig.

Dato for besøk: november 2019
Takk, torres909
Anmeldt 1. februar 2019

Her på Cafè Nova, får vi alltid nydelig mat og atmosfæren er upåklagelig :) kafèen er vårt førstevalg, når vi er i Ulsteinvik :)

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Iren R
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God, tradisjonell mat med mykje smak. Har også catering om ein skulle ønskje det. Potetballen kan absolutt anbefalast :)

2  Takk, ArneS82

Reisende som så på Cafe Nova, så også på

Har du vært i Cafe Nova? Del dine erfaringer!