“Meget god mat på Folk👍”
Anmeldelse av Folk Spiseri

Folk Spiseri
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Spiste en nydelig juletallerken på Folk i desember. Ribbe, pinnekjøtt og tilbehør smakte utsøkt. Hyggelig og kunnskapsrik betjening

Takk, Iversmann

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God og variert meny med mykje god lokalmat og drikke. Kan absolutt anbefalast til små og store anledningar og lag.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, ArneS82
Anmeldt 5. august 2018

Nydelig og variert meny. Lokale og kortreiste råvarer. Fersk fisk levert 50m frå restauranten. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 439_yvindb
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Hadde vi kunne gitt ein 6’er så hadde vi gjort det.
Ein matopplevelse vi seint vil gløyme. Kveita var bare heilt fantastisk!!!!!
Skulle ønske at dåkke hadde restaurant i Bergen <3

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, laksejenten
Anmeldt 12. mai 2018

Nydelig mat og drikke, flotte lokaler, flink og behagelig betjening. -Og for en utsikt.. Vi kommer snart tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Randi Winther M

Reisende som så på Folk Spiseri, så også på

Har du vært i Folk Spiseri? Del dine erfaringer!