“Valuta for pengene”
Anmeldelse av Maluns Restaurant

Maluns Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

God mat, god service til en meget hyggelig pris. Kjempefint lokale, nyoppusset samtidig som den gamle sjelen skinner godt igjennom.

Takk, muustela

1923 av 27 anmeldelser

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Aldri opplevd at dagens ret ble foretrukket av eieren. Nydelig mat på en varm tallerken, som det skal være. Ikke glem beste capuchino som jeg hadde i norge. Anbefalles!

Takk, Rob v
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig middag og fantastisk betjening. Anbefaler virkelig å ta turen hit for ein bedre middag i eit koselig lokale

Takk, Annvei S
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse å besøke dette steder. God atmosfære, service og mat. Et rest med en sjarmerende stil . Kan anbefale stedet og et must i Ulsteinvik .
Dette var også grunnen til at vi meldte inn stedet til Tripadvisor

Dato for besøk: juli 2018
Takk, raknes
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste i hyggelige og gode lokaler innredet i en gammel sjøbu.
Maren var god. Vi prøvde snitzel og bacalao der begge smakte godt.

Anbefales et besøk

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, bbbbbbbbbbbilly

Reisende som så på Maluns Restaurant, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Maluns Restaurant? Del dine erfaringer!