“Glimrende!!!! ”
Anmeldelse av Maluns Restaurant

Maluns Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 13 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Rødbetsuppen med bacon og kylling var utomordentlig fantastisk. God kaffe hadde de og. Lokale rustikt, en fin gammel sjøbod. Intet å utsette på noe!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Tormod N

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

God mat, god service til en meget hyggelig pris. Kjempefint lokale, nyoppusset samtidig som den gamle sjelen skinner godt igjennom.

Takk, muustela
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Aldri opplevd at dagens ret ble foretrukket av eieren. Nydelig mat på en varm tallerken, som det skal være. Ikke glem beste capuchino som jeg hadde i norge. Anbefalles!

Takk, Rob v
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig middag og fantastisk betjening. Anbefaler virkelig å ta turen hit for ein bedre middag i eit koselig lokale

Takk, Annvei S
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse å besøke dette steder. God atmosfære, service og mat. Et rest med en sjarmerende stil . Kan anbefale stedet og et must i Ulsteinvik .
Dette var også grunnen til at vi meldte inn stedet til Tripadvisor

Dato for besøk: juli 2018
Takk, raknes

Reisende som så på Maluns Restaurant, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Maluns Restaurant? Del dine erfaringer!