“Elendig service”
Anmeldelse av Brygga Sportsbar

Brygga Sportsbar
Vurdert som nr. 13 av 13 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Elendig service. Ventet over 30 min. fra bestilling til vi fikk servering. Her snakker vi ikke mat, men noe å drikke. Måtte gå og purre opp vår bestilling.

Takk, 291hannej

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kanon god hamburger! Med saftig kjøtt og nydelig dressing! Nachos var også himmelsk! Anbefaler å ta turen innom denne baren!

Takk, rebeccavik
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Burgeren er tynn, tørr og svidd. Chipsen er også tørr. Hverken burgeren eller chipsen er neppe laget fra bunnen. Tynt lag med salat og altfor mye dressing.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Baconsnacks
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Tragisk mat helt uten smak, hyggelig servitør og godt øl men det hjelper så lite. Avslutter besøket på wc der man verken har vaska eller tømt søppel ikke bra da vi var der når dem åpnet

Takk, boss_2000
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro hit for å se kamp å spise litt mat. Maten sto ikke helt til forventningen litt tørr fisk. Men servicen og stede var veldig kult. Shuffelboard og masse TV skjermer til å se kamp på. Overraskende mye folk på en onsdag. God stemning

2  Takk, galagutt

Reisende som så på Brygga Sportsbar, så også på

Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Brygga Sportsbar? Del dine erfaringer!