“Grei mat, middels drikke.”
Anmeldelse av Snorrebuda Mat Og Vinhus

Snorrebuda Mat Og Vinhus
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 22. juli 2021

Ble fint mottatt og fikk raskt bord. Fin og folkelig restaurant og god stemning. Menyen er variert og mange finner noke dei liker her. Eg var svolten og bestilte ein forrett og ein hovedrett. Tok litt tid før eg fikk bestilt, men det skyldes nok litt sein ankomst. Kvitvin til forretten kom på bordet, nærmest med dogg på glasset, iskald(!) Soave. Fikk vente litt på mat, så vinen ble god den. Forretten med egenprodusert kaldrøkt ørret med tilbehør smakte greitt, men sakna litt sting av Chili og koriander emulsjonen. Rikeleg med Ruccola... Hovudrettet skulle vere klippfisk, den såg god ut og smakte bra, men var det klippfisk? Veldig kvit og smakte meir "lettsaltet torsk". Det stod og det var sideflesk/bacon som tilbehør men det trur eg var nærast glemt på min tallerken. Men, eg var svolten og et opp alt. Glaset med raudvin derimot var fælt. Eit glas "norsktemperert" Rioja frå flaske på disken... servert minst 5 grader for varmt. Duft av kraftig alkohol og smakte skarpt av eik og bittert varme. Skjelden eg lar slikt gå til spille... (Om ein bestiller flaske såg det ut til å komme frå temerert skap, så det er nok eit betre val).
Alt i alt ein heilt middels grei oppleving. 3/4 av 6

Takk, 573agnarg

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde pannestekt breiflabb og grillet indrefilet av okse. Begge var veldig gode! Tror breiflabben er noe av det beste jeg har smakt. Veldig hyggelig personale, fine lokaler og god mat. Anbefaler et besøk her på det varmeste. Virket også til å være et godt utvalg av sushi.

Takk, anastasiavinn
Anmeldt 20. januar 2021

Kjempegod sushi, og veldig bra serice! Absolutt verdt pengene, og kommer gjerne igjen. Da vil jeg prøve de andre rettene som ikke er sushi! De rettene ser også veldig fristende ut!Bra atmosfære også

Dato for besøk: januar 2021
Takk, JbmpjfoodinBergen
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse på en torsdagskveld. Sushi, Yakitori ++ og flotte lokaliteter. Dette stedet bør besøkes av alle som elsker god mat og drikke.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Oddvar P
Anmeldt 27. oktober 2021

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Snorrebuda Mat Og Vinhus, så også på

Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Snorrebuda Mat Og Vinhus? Del dine erfaringer!