Nanna
      kr 2 507
    21.8 km fra Quality Hotel Ulstein
    Se flere hoteller i Ulsteinvik
    Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Rom og betjening stod til en femmer! Rent og pent og hyggelig betjening som gjorde jobben sin. Maten derimot sto ikke til forventningen. Frokosten meget bra, lunsj kom som tallerkenrett som bestod av et bein med noe kjøtt på lite saus. Middag var en ikke ferdigtrukket kveite. Hadde gjort seg med en stekeskorpe? Lunsj dag 2 var ett kyllinglår med råtne grønnsaker (sukkererter) ved siden av. Ikkje bra! Alt utenom lunsj/middag var en opplevelse, og til slutt, Soft-ice maskinen virket bare av og til:(

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, 513terjeh
    Anmeldt 12. oktober 2018

Jeg bodde her en natt i forbindelse med et møte. Rommet var rent og pent. Atmosfæren var hyggelig og service bra. Veldig god frokost. Siden jeg er diabetiker, blir jeg alltid positiv når jeg finner syltetøy uten sukker. God parkering utenfor. Hyggelig personal. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    2  Takk, Bobbelava
    Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Var på to dagers jobbseminar. Hotellet ligger sentralt til midt i sentrum og ligger helt ved vannkanten.
    Helt greie møtelokaliteter og service tilhørende dette.
    Rommene var fine og rene. Badet var Ok.
    Maten var ikke helt pari. Fikk servert en fisketallerken til middag som var helt smakløs med en potetstappe som heller ikke smakte noe. Dette burde vært klart bedre.
    Etter middag er det ikke noen annet lokale en restaurantbordene eller sittegruppen i resepsjonsområdet å oppholde seg på om en vil prate og ta seg en drink. Kunne vært bedre med et litt mer avskilt bar-området.
    Helt greit men spis fisk andre steder.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, FRG47
    Anmeldt 19. august 2018

Bodde på hotellet en natt. Fikk et meget godt inntrykk av hotellet. Det var hyggelige fellesarealer og rommene var passe store. Pene rom og det var rent.
    Det var gratis sykkelutleie og gratis parkering. Nydelig mat. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Thalerud
    Erik M L, Leder  på Quality Hotel Ulstein, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Dette er svært viktig for oss om vi skal kunne klare å forbedre oss. Veldig kjekt å høre at vi gav deg et godt inntrykk.
    Ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Erik M Lystad
    Direktør
    Quality Hotel Ulstein

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Stort, nytt og koselig. Hyggelig personale. Stort rom med god seng. Veldig god frokost. Passer veldig godt å bo her ved besøk til Runde for å se Lundefugl og andre sjøfugl. Husk gode sko og klær til turen.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, 316meretem
    Erik M L, Daglig leder på Quality Hotel Ulstein, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding til oss. Dette er viktig for oss, da vi hele
    tiden jobber med å forbedre oss. Veldig hyggelig å høre at du satte pris på å bo hos oss.
    Ønsker deg velkommen tilbake til oss.
    Fortsatt God Sommer.

Mvh