Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Min mann og jeg overnattet her en natt og kommer gjerne tilbake. Vi hadde et standard rom - ikke noe å utsette på det. Rent og pent. Hotellet ligger flott til på bryggekanten. Veldig egnet for å utforske små steder i omegn. F eks Runde ca 45 min med bil. Vi spiste bare frokost - som var inkludert i prisen.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Bente1953
Erik M L, Daglig leder på Quality Hotel Ulstein, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at dere hadde en bra opphold hos oss. Og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. november 2018

Fint hotell ved sjøkanten i Ulsteinvik. Sentralt plassert i sentrum. Åpen og fin lobby, med koselig bar. Fine rom og bad. Hyggelig betjening og god frokost. Gode parkeringsmuligheter. Et innbydende hotell, lokalisert i en severdig del av Norge.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, bem68
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Litt synd at man ikke kunne skru av/ned varmen i rommet, men det gikk bra med balkongdøra åpen. Litt bråkete luftesystem for en lydfølsom sjel. Fantastisk frokost og fin service fra smilende folk som hilser.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Sindetass
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Rom og betjening stod til en femmer! Rent og pent og hyggelig betjening som gjorde jobben sin. Maten derimot sto ikke til forventningen. Frokosten meget bra, lunsj kom som tallerkenrett som bestod av et bein med noe kjøtt på lite saus. Middag var en ikke ferdigtrukket kveite. Hadde gjort seg med en stekeskorpe? Lunsj dag 2 var ett kyllinglår med råtne grønnsaker (sukkererter) ved siden av. Ikkje bra! Alt utenom lunsj/middag var en opplevelse, og til slutt, Soft-ice maskinen virket bare av og til:(

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 513terjeh
Anmeldt 12. oktober 2018

Jeg bodde her en natt i forbindelse med et møte. Rommet var rent og pent. Atmosfæren var hyggelig og service bra. Veldig god frokost. Siden jeg er diabetiker, blir jeg alltid positiv når jeg finner syltetøy uten sukker. God parkering utenfor. Hyggelig personal. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Bobbelava