Trip.com
eDreams
Booking.comUSD 165
ZenHotels.com
Anmeldt 16. april 2020

Vi var på bilferie, og nå i fantastiske Ålesund, og skulle så kjøre til Quality Hotel Ulstein. Vi hadde vært der to ganger tidligere, og syntes selve det flotte hotellet- og dets smakfulle retter, med fjordutsikt- og hyggelige rom fortjente enda et besøk av familien. For sikkerhets skyld ringte vi da vi kjørte fra Ålesund. Jo da, her var det mange rom ledig, og vi var velkommen, samt at vi ble enige om pris, da junior var Gardist, og jeg ny pensjonert, og ferierte derfor på budsjett. Fikk en endelig pris for rom + frokost. Da vi endelig ankom utpå kvelden, var prisen høynet uten forklaring, selv om vi hadde avtalt- og godtatt noe annet, samt var medlem av Huseiernes Landsforeningen, pensjonist og min sønn i militæret. Samtidig erfarte vi i år igjen at bil lade kontaktene ikke virket, og hang- og slang. Personalet virket lite interessert i vår spørsmål og ønsker. Den arrogansen vi deretter opplevde, var ikke særlig bra for ryktet til gode Quality Hotel! Vi hadde ikke annet sted å overnatte, så vi gikk til rommet og la oss. Denne uverdige nedlatende oppførselen fra to av personalet bak front desk gikk så sterkt inn på meg at jeg ikke fikk sove. Sto søvnløs- og rastesløs opp 04-tiden, og satte meg i lobbyen èn time for å roe meg. La meg igjen 06-tiden. Helt utslitt våknet jeg igjen 08-tiden. Vi pakket, og prøvde å få en samtale med front desk. Jeg ble henvist til en "sjef Erik", som skulle komme litt senere. Lett kvalm pga. ca. to timers søvn, orket vi ikke frokost, og satte oss på rommet og ventet på "Erik". Da han endelig kom, prøvde jeg å forklare hendelsene, samt at vi ikke orket å spise frokost. Han var like arrogant, og ville ikke senke prisen til avtalt dagen før, samt betale for frokosten, siden ingen ting av dette var hotellets skyld mente han (!). Vi gjorde opp, og kom oss av sted, med visshet om at dette var siste gang vi kom hit og Ulsteinvik, selv om vi har venner der. Kjørte kun innom Flø, og videre sydover. Dagen ble spolert, også noe av gleden å feriere på vakre, uforglemmelige- og naturskjønne Vestlandet! Trist- og lite verdig for den ellers så førsteklasses kvalitet hotell kjeden; Quality Hotel! d:o(

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 1. februar 2020

Fint hotell ved sjøen og svært sentralt beliggende i Ulsteinvik. Konferansen vår ble i store deler holdt i en kinosal, med utmerket gode og komfortable stoler. Maten var under hele konferansen utsøkt og i pausen var der både sunne og søte valg av snacks.

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Synnøve F
Anmeldt 18. januar 2020

Vi spiste lunsj der en lørdag. Vi var tre bord som bestillte ca samtidig og alle satt å ventet i over en time på maten. Da maten kom var den kald og fiskesuppen en av oss spiste var i tillegg med fisk som var seig og uabetittelig. Ingen beklagelse eller kompensasjon fra personalet på at det tok tid. Frister lite å anbefale videre eller å legge lunsjen hit senere.

Takk, 748astridh
Anmeldt 14. januar 2020

Av alle ting i verden, har dette hotellet kun 12 kanaler på TV! I dag er det EM kamp i håndball med Norge som deltager. Ingen TV3! Ikke en del av TV pakken til dette hotellet! Det blir man forbannet over!
Resepsjonen beklager og er tydeligvis "sjokkert" over dette.
Jeg har betalt 1890 kroner for rommet pr dag!

Takk, Terje I
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Her savnet vi ingenting. Frokosten var bra, selv om baconet har forsvunnet her som mange andre steder. Menyen i restauranten er rikholdig og det var enkelt å finne noe godt og rimelig også. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 656janerikg