Travelocity
HurbUSD 163
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 2 netter på hotellet. Veldig fine rom (standar dobbeltrom) sjekk inn var klokka 15,00 vi fikk ikke rommet før16,00. Inget stort problem. Men dårlig at di ikke hadde noe servering i baren mens vi venta. Frokosten var kjedelig tørr eggerøre knusktørt brød.

2  Takk, galagutt
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og sentralt hotell helt nede ved fjorden. Hyggelige bord ute med varmelamper god mat både til frokost og i a la cart restauranten (klippfisken anbefales). Hyggelig og imøtekommende personale og vi fikk låne sykler til en flott tur på sykkelvei til Flø

Takk, 580karib
Anmeldt 14. juli 2020

Ingen temperaturregulering på rommet. Internett falt ut med jevne mellomrom. Av 15 kanaler på TV, var 7 helt svarte. Ingen TVNorge, og flere av TV2-kanalene virket ikke. Dusjen sprutet vann til alle kanter, bare ikke nedover.

Takk, tores720
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min kone var i Ulsteinvik på familiebesøk. Det var lenge siden vi har vært der og stedet gjorde et godt inntrykk. Vi hadde bestilt et Superior rom på hotellet og fikk et flott rom med utsikt over sjøen og en liten balkong. Rommet hadde alt vi behøvde og var rent og pent. Veldig greit med vannkoker tilgjengelig også. Service var bra, både i resepsjonen og ellers. Jeg er glad i å trene. Regn gjorde at jeg foretrakk å gjøre det innendørs. Hotellet har et lite treningsrom med en tredemølle, 2 spinningsykler, noen vekter og en ribbvegg. Treningsrommet kunne altså trengt litt oppussing. Frokost var bra i disse korona tider. Kan absolutt anbefale hotellet. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Ulsteinvik

1  Takk, bsh371113
Anmeldt 16. april 2020

Vi var på bilferie, og nå i fantastiske Ålesund, og skulle så kjøre til Quality Hotel Ulstein. Vi hadde vært der to ganger tidligere, og syntes selve det flotte hotellet- og dets smakfulle retter, med fjordutsikt- og hyggelige rom fortjente enda et besøk av familien. For sikkerhets skyld ringte vi da vi kjørte fra Ålesund. Jo da, her var det mange rom ledig, og vi var velkommen, samt at vi ble enige om pris, da junior var Gardist, og jeg ny pensjonert, og ferierte derfor på budsjett. Fikk en endelig pris for rom + frokost. Da vi endelig ankom utpå kvelden, var prisen høynet uten forklaring, selv om vi hadde avtalt- og godtatt noe annet, samt var medlem av Huseiernes Landsforeningen, pensjonist og min sønn i militæret. Samtidig erfarte vi i år igjen at bil lade kontaktene ikke virket, og hang- og slang. Personalet virket lite interessert i vår spørsmål og ønsker. Den arrogansen vi deretter opplevde, var ikke særlig bra for ryktet til gode Quality Hotel! Vi hadde ikke annet sted å overnatte, så vi gikk til rommet og la oss. Denne uverdige nedlatende oppførselen fra to av personalet bak front desk gikk så sterkt inn på meg at jeg ikke fikk sove. Sto søvnløs- og rastesløs opp 04-tiden, og satte meg i lobbyen èn time for å roe meg. La meg igjen 06-tiden. Helt utslitt våknet jeg igjen 08-tiden. Vi pakket, og prøvde å få en samtale med front desk. Jeg ble henvist til en "sjef Erik", som skulle komme litt senere. Lett kvalm pga. ca. to timers søvn, orket vi ikke frokost, og satte oss på rommet og ventet på "Erik". Da han endelig kom, prøvde jeg å forklare hendelsene, samt at vi ikke orket å spise frokost. Han var like arrogant, og ville ikke senke prisen til avtalt dagen før, samt betale for frokosten, siden ingen ting av dette var hotellets skyld mente han (!). Vi gjorde opp, og kom oss av sted, med visshet om at dette var siste gang vi kom hit og Ulsteinvik, selv om vi har venner der. Kjørte kun innom Flø, og videre sydover. Dagen ble spolert, også noe av gleden å feriere på vakre, uforglemmelige- og naturskjønne Vestlandet! Trist- og lite verdig for den ellers så førsteklasses kvalitet hotell kjeden; Quality Hotel! d:o(

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jans0der