TripadvisorUSD 164
Priceline
eDreamsUSD 166
HurbUSD 182
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Triveleg, moderne hotell beliggande ved sjøkanten. Romsleg rom og lekkert bad. Hyggeleg betjening. Bra frukost, men brødet holdt dessverre ikkje same standard som resten av bufeen. Smaklaust og tørt, her må ein heller få til avtale med ein dyktig bakar!

Reisetype: Reiste alene
Takk, 890sverres
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 2 netter på hotellet. Veldig fine rom (standar dobbeltrom) sjekk inn var klokka 15,00 vi fikk ikke rommet før16,00. Inget stort problem. Men dårlig at di ikke hadde noe servering i baren mens vi venta. Frokosten var kjedelig tørr eggerøre knusktørt brød.

2  Takk, galagutt
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og sentralt hotell helt nede ved fjorden. Hyggelige bord ute med varmelamper god mat både til frokost og i a la cart restauranten (klippfisken anbefales). Hyggelig og imøtekommende personale og vi fikk låne sykler til en flott tur på sykkelvei til Flø

Takk, 580karib
Anmeldt 14. juli 2020

Ingen temperaturregulering på rommet. Internett falt ut med jevne mellomrom. Av 15 kanaler på TV, var 7 helt svarte. Ingen TVNorge, og flere av TV2-kanalene virket ikke. Dusjen sprutet vann til alle kanter, bare ikke nedover.

Takk, tores720
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min kone var i Ulsteinvik på familiebesøk. Det var lenge siden vi har vært der og stedet gjorde et godt inntrykk. Vi hadde bestilt et Superior rom på hotellet og fikk et flott rom med utsikt over sjøen og en liten balkong. Rommet hadde alt vi behøvde og var rent og pent. Veldig greit med vannkoker tilgjengelig også. Service var bra, både i resepsjonen og ellers. Jeg er glad i å trene. Regn gjorde at jeg foretrakk å gjøre det innendørs. Hotellet har et lite treningsrom med en tredemølle, 2 spinningsykler, noen vekter og en ribbvegg. Treningsrommet kunne altså trengt litt oppussing. Frokost var bra i disse korona tider. Kan absolutt anbefale hotellet. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Ulsteinvik

1  Takk, bsh371113