FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt familierom, fikk et dobbeltrom med ekstra senger. Når jeg klaget på dette sa en veldig lite serviceinnstilt dame i resepsjonen at dette er dett e hotellets definisjon av et familierom! Ærlige g talt! En må forvente litt mer når en bestiller et familierom! Jeg har bodd på hoteller som har hatt større dobbeltrom enn dette!

Manglet kjøleskap også. Påpekte dette til samme dama i resepsjonen... Hun skal prøve å få tak i et... Men hun mente at jeg ikke hadde noe krav på å få et siden dette bare var et ønske! Jeg satte det som et krav når jeg bestilte dette! Oppga det i bestillingen også... Antar hun er ferievikar, for hun bør helst finne seg et annet yrke!

Siste gang jeg bor her!

Romtips: Styr unna!
2  Takk, Oglebogle
Anmeldt 2. juli 2021

Vi er 3 voksne og et barn på 3 år som var på tur. Vi ble tatt godt imot av hotellet.
På forhånd hadde vi bestilt 2 rom og fikk tildelt (som forventet) connection rom, slik at junior kunne sove mens resten av reisefølge kunne slappe av i naborommet.
Standarden på hotellet opplevdes som høy. Både standard rommet og tilknyttet junior Suite vi fikk tildelt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, OleMartin123
Anmeldt 15. mars 2021

Var i Ulsteinvik på kurs med jobb. Der ble vi møtt av hyggelig personale og super service. Rommene var kjempefine og maten var veldig god (frokosten har skikkelig godt crispy bacon). Møterommene har gode stoler og ellers alt man trenger. Fin plass og nydelig utsikt fra hotellet. På kvelden spilte vi shuffleboard på Brygga Sportsbar som ligger rett ved. Kan absolutt anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 454marteh
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

Vi trengte eg sted å sove i forbindelse med vårt besøk i Volda. Vi har og en hund dom trengte overnatting. Betjeningen i Ulsteinvik var svært hyggelige og hjelpsomme, og hund var ikke noe problem mot et gebyr. Veldig fine rom, og god service på et hyggelig sted. Nydelig frokost på morgenen. Takk for oss, vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, solveigv969
Quality Ulstein, Daglig leder på Quality Hotel Ulstein, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2021

Hei Solveig,
Tusen takk for god tilbakemelding, - Her ser eg at vi har lykkast i alle ledd. Ros og gode ord er delt med mine kollegaer. - So ønsker vi hjerteleg velkomne attende på besøk. :)
Mvh Katrin - Service Manager

Anmeldt 5. november 2020 via mobile enheter

Liten stopp på Ulsteinvik ei helg mens me var på ferie. 2 voksne og 1 hund.
Vennlig resepsjonist som tok oss godt imot ved innsjekk.

Det første vi reagerte på var rommet. Vi ønsket rom uten teppe og med balkong da vi hadde med oss hund. Noe vi ikke kunne få pga «dyrerom». Forståelig nok. Men kanskje dere skal revurdere ka rom som skal brukes til dyr? Er ikke det bare fordel for oss og dere at uhellet skjer på parkett/ balkongen? Mindre rengjøring av teppet pga dyr?

Oppdaget også at vi betalte for 2 voksne, men pakken inneholdt for 1.
1 dyne, pute, glass. Eller, pute og dyne fant vi i skapet, uten sengetøy.

På lørdag hadde vi vært ute på fjelltur, og på vei tilbake fristet det med Fjordland. Det var dumt tenkt av oss. I resepsjonen ble vi møtt av ei sur dame som ikke kunne hjelpe oss med mikrobølger. Ikke noe begrunnelse for hvorfor, bare et nei at vi ikke fikk bruke den. (Med forklaring, om det er pga corona, eller andre årsaker hadde vi godtatt det) men med bare et bestemt nei kjente vi at sulten steg og humøret sank.
Ikke er det noe vannstasjon for å fylle på vannflasken heller. I corona tidene så er det dumt at ansatte må ta på flasken og korken for å fylle det på... kunne godt gjort det selv, men vanskelig når vasken er liten og flasken ikke går under kranen inne på bade.

Frokosten var det beste med hele hotell overnattingen hele helgen. Frokostservitøren hadde humøret oppe, gikk og skjenket kaffe til gjestene. Var rask med rydding av bord. Av alle personale så er det han vi husker best.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 623gth