FindHotel
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreams
Anmeldt 26. juli 2021

Nok en gang ferietur til Ulsteinvik. Som ALLTID "leverer" hotellet i særklasse!!!! Alt er på stell på dette hotellet,ingenting å sette fingeren på. Flott beliggenhet i Ulsteinvik sentrum med kort vei til det en måtte ønske.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 690ovek
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Det som trekker ned min annmeldese er at her ikkje var kjøleskap på rommet ! Egentlig eit veldig minus og ikkje kunne oppbevare matvarer/drikkevarer kjølig over natten.

Når det skal seies var rommet rent og pent . Lite men det hadde ikkje noke og bety . Fint rom :)
Godt utvalg i frukost og vi alle 3 fant våres favoritter blant maten :) hyggelig personal ved innsjekk .

Takk, katrineml
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt familierom, fikk et dobbeltrom med ekstra senger. Når jeg klaget på dette sa en veldig lite serviceinnstilt dame i resepsjonen at dette er dett e hotellets definisjon av et familierom! Ærlige g talt! En må forvente litt mer når en bestiller et familierom! Jeg har bodd på hoteller som har hatt større dobbeltrom enn dette!

Manglet kjøleskap også. Påpekte dette til samme dama i resepsjonen... Hun skal prøve å få tak i et... Men hun mente at jeg ikke hadde noe krav på å få et siden dette bare var et ønske! Jeg satte det som et krav når jeg bestilte dette! Oppga det i bestillingen også... Antar hun er ferievikar, for hun bør helst finne seg et annet yrke!

Siste gang jeg bor her!

Romtips: Styr unna!
2  Takk, Oglebogle
Anmeldt 2. juli 2021

Vi er 3 voksne og et barn på 3 år som var på tur. Vi ble tatt godt imot av hotellet.
På forhånd hadde vi bestilt 2 rom og fikk tildelt (som forventet) connection rom, slik at junior kunne sove mens resten av reisefølge kunne slappe av i naborommet.
Standarden på hotellet opplevdes som høy. Både standard rommet og tilknyttet junior Suite vi fikk tildelt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, OleMartin123
Anmeldt 15. mars 2021

Var i Ulsteinvik på kurs med jobb. Der ble vi møtt av hyggelig personale og super service. Rommene var kjempefine og maten var veldig god (frokosten har skikkelig godt crispy bacon). Møterommene har gode stoler og ellers alt man trenger. Fin plass og nydelig utsikt fra hotellet. På kvelden spilte vi shuffleboard på Brygga Sportsbar som ligger rett ved. Kan absolutt anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 454marteh