“Venne samenkomst over ei pils”
Anmeldelse av KaffeBaren

KaffeBaren
Vurdert som nr. 5 av 14 Restauranter i Ulsteinvik
Kjøkken: Bar
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra utested.bra plass.å møte.venner for ein god prat og ha gode diskusjoner over noke godt å drikke.

Takk, olav f

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære med alle generasjoner representert . Imøtekommende personal , Ok priset . Kan bli bedre på å rydde bordene .

Takk, Torbjørn B
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha kjørt gjennom mange små og større steder på vår vei, ble Kaffebaren redningen. Croissant, kaffe og kanelsnurr - ispedd hyggelig betjening og stålende sol, gjorde dette til et stopp vi vil huske. Deilig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JosteinJ
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Under familieferien i Ulsteinvik ble Kaffebaren mitt førstevalg for kaffe. Trivelig atmosfære og en veldig god kaffe. Alle de forskjellige ansatte var veldig hyggelige og flinke. Den ene dagen tok vi oss også et kakestykke hver. Disse kakene var så fristende der de stod - og de skuffet ikke! Hit kommer jeg garantert tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Kjell R
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Beste kaffen i vik, kanskje hele Sunnmøre? Herlig personale og nydelig mat
Kan anbefale til alle som vil ta turen

Dato for besøk: september 2017
Takk, riclars

Reisende som så på KaffeBaren, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Ulsteinvik, Ulstein

Fosnavåg, Herøy Municipality

Har du vært i KaffeBaren? Del dine erfaringer!