“Heilt grei Kinarestaurant”
Anmeldelse av China House

China House
Vurdert som nr. 7 av 13 Restauranter i Ulsteinvik
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Heilt grei Kinarestaurant med god kvalitet på maten. Enkelt lokale, litt fåtallig betjening, men uformelt og hyggeleg. Anbefalt.

Takk, 890sverres

Anmeldt 5. august 2017

Vi var fysne på litt asiatisk mat, og spiste på hyggelige China House. Vår spesiale er oftest Biff i karri, og den smakte helt utmerket her også. Saftige kjøttbiter, passe sterk karrisaus, og nydelig dampet ris. Sammen med grønn Te, og iskrem til dessert, reiste vi gode- og mette videre på vår lange bilferie. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, jans0der
Anmeldt 14. juni 2017 via mobile enheter

God og rimelig mat, bra porsjoner. God service. Ikke det flotteste lokalet, men helt greit.
Rimelige priser på rødvin til maten, helt greit for flere som ønsker god mat og drikke til en fornuftig pris.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Richard N
Anmeldt 13. september 2016

lokalet er ofte tomt, noko som kan verke merkeleg. Maten er god og sørvicen er på topp. Alltid ei blid og hyggeleg dame der. fornuftige priser.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Terjedimmen
Anmeldt 20. april 2016

Lokalet ligger litt avsides og er en typisk Billig Kina restaurant. Ellers er Ulsteinvikere ikke mye å skryte av når det kommer til å spise ut!

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Majorstua2008

Reisende som så på China House, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i China House? Del dine erfaringer!