“En ukjent perle”
Anmeldelse av The Blue Line

The Blue Line
Vurdert som nr. 9 av 40 Restauranter i Tyre
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Jeg trodde det var en bar inntil jeg bestilte mat. Super kvalitet til en rimelig pris. Svært hyggelig betjening. Hussein er den perfekte vert!
thought it was a bar until I ordered food. Super quality at a reasonable price. Very friendly staff. Hussein is the perfect host!

Takk, Nils Frode V

Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2017

Reisende som så på The Blue Line, så også på

Sur, South Governorate

Har du vært i The Blue Line? Del dine erfaringer!