Trine E
      1.6 km fra Bougainvillea Safari Lodge
        7.8 km fra Bougainvillea Safari Lodge
        Se flere hoteller i Karatu
        Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

En overnatting her var inkludert i vår safaripakke. Vi skulle gjerne ønske det andre natten også skulle være her, for det andre hotelet i vår pakke var ikke like bra som dette.

Vi var veldig positivt overrasket over stedet både med tanke på ansatte, fasiliteter og renhet. Dette stedet har en god standard i forhold til annet vi har sett i nord-Tanzania. Rommene/leilighetene er vakre og store med alt vi behøvde i god tilgjengelighet fra rommet/leiligheten.

Vi vil absolutt anbefale stedet videre for reisende som skal besøke enten Ngorongoro, Tarangire eller Lake Manyara! Kommer vi tilbake en gang så blir det nok dette stedet vi bruker hvis vi skal i denne prisklassen.

Dato for oppholdet: juli 2017
        Takk, dorthesKS
        Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig plass, suveren betjening, god mat. Bodde på stedet i forbindelse med 3 dagers safari. Veldig imøtekommende og serviceminded. Kan virkelig anbefales. Gjorde det ekstra. I morgen skal de arrangere fotballkamp med en lokal skole til barnas (og voksnes) store glede.

Dato for oppholdet: juli 2017
        1  Takk, thomastP4668SD
        Anmeldt 4. november 2016

I kort avstand fra Ngorongoro-krateret ligger denne lodgen. Små bungalower omkranser en grønn og velholdt plen med 2 innbydende svømmebasseng. Alt er på stell. Inne i bungalowene som er ganske store, er der 2 store senger med myggnetting rundt. Egen badeavdeling med dusj og wc. I hovedbygget er der spisested og souvenirbutikk. Selger både kort og frimerker. Ypperlig service.

Romtips: Der er ingen andre bygg i nærheten av lodgen, så jeg hørte ingen generende lyder om natten
        Dato for oppholdet: oktober 2016
        • Reisetype: Reiste med venner
        Takk, John Billy N
        Anmeldt 12. mars 2016

Rommet er telt med alle bekvemligheter, stor og god seng, dusj og toalett. En uteplass med stoler hvor en ser ut over Lake Manyara. Baren har vel en av de flotteste utsikter en kan oppnå. Betjeningen er veldig hyggelig og ekspeditte.

Romtips: Alle teltene ligger slik at en føler seg helt for seg selv.
        Dato for oppholdet: mars 2016
        Takk, arnemartin1
        Anmeldt 20. februar 2016

Meget god beliggenhet i forbindelse med safari i Ngorongoro og Serengeti. Også meget idyllisk, flott standard og god service! Hytta var romslig og komfortabel og fri for insekter. Betjeningen var meget hyggelige og imøtekommende. Vi tilbragte 2 netter her.

Dato for oppholdet: februar 2016
        Takk, Sven-Erik A