“Sen Lunch ”
Anmeldelse av Plaza Mexico

Plaza Mexico
Vurdert som nr. 27 av 163 Restauranter i El Albir
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Flott plass, fin beliggenhet. Rent og pent og hyggelig hjelpsom betjening som snakker flere språk. Meget god mat, vi prøvde en av salatene. Den var stor, innholdsrik både på smak og mengde. Prøvde flere av Taco rettene og disse kan lett anbefales. Jeg fant raskt mine favoritter men alle har noe egen mening her... alt i alt så fikk vi mye for pengene og vi var mett, forsynt og fornøyd når vi gikk. Har skal vi tilbake

Takk, Robert R
RestaurantePlazaMex, Director Comercial på Plaza Mexico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2016

Hei Robert R! Thank you for your review, if you liked our salads next time don´t miss the prawns one, with crispy apple and avocado, or the Templada, delicious sauteed beef with a spicy touch. You can also ask our staff for more suggestions.

På gjensyn!

Anmeldt 23. august 2016

Mye spennende og god mat når man går lei av det tradisjonelle som finnes over alt. Det var i det hele tatt så godt at vi måtte tilbake igjen etter bare et par dager. Anbefales.

Takk, remof385
RestaurantePlazaMex, Director Comercial på Plaza Mexico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2016

Takk remof385!

Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Spiste middag med familie og venner, vi bestilte taco og plaza hamburger.
Nydelig mat, kjapp service og koselige omgivelser. Kjempefornøyd med denne restauranten.

Takk, Roger S
RestaurantePlazaMex, Director Comercial på Plaza Mexico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2016

Hello Roger S, we are glad that you all enjoyed our dishes! If you enjoyed our tacos next time don´t miss our fajitas or the delicious chicken flautas. Takk!

Anmeldt 29. juli 2016

Dette er stedet å gå for litt god autentisk meksikansk mat. Her har de mye spennende på menyen og maten smakte utrolig bra.. Skal definitivt tilbake hit.

Takk, Even S
RestaurantePlazaMex, Director Comercial på Plaza Mexico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Hello Even S! As you said our aim is to offer the authentic Mexican gastronomy, which dishes will you choose on your next visit? Ha det!

Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Blir ignorert av betjeningen, var mange ledige bord, men alle bare går forbi oss, etter å ha stått stille å venta uten noen snakket med oss i 10 minutter så kommer det en av betjeningen bort å lurer på hva vi ville.

Takk, Espen H

Dear Espen H, thank you for your comments, we will check with the service what happened. We hope to have you back to enjoy the best traditional Mexican gastronomy. Tusen takk!

Reisende som så på Plaza Mexico, så også på

Benidorm, Costa Blanca

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Plaza Mexico? Del dine erfaringer!

;