“Middag i Albir ”
Anmeldelse av Intermezzo Albir - STENGT

Intermezzo Albir
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt å prøve denne restauranten av venner. Flotte lokaler og veldig hyggelig klientell.
Forrett var fiskesuppe og tomatsuppe. Faktisk godt. Fikk også litt å bite i "on the house"
Middag ble kylling, lammknoke og and. Knallgodt alle retter. Prisnivå litt over vanlig men verdt pengene. Hurtig og effektivt service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, avva123

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid like fornøyd her. Fantastisk mat og fantastisk service. Her kommer vi igjen og igjen og igjen. Kan anbefales

Takk, Guide150692
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Biffen var god , bakte poteten var ikke varm nok og ingen saus. Litt lang venting. Husets vin var god.

Takk, s0lrunnb
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

God mat og god service. Vi bestilte spareribs til hovedrett. Smakte utmerket. Til dessert hadde vi creme brule som var ok mens vanilje isen med karameliserte valnøtter smakte fantastisk. Vinutvalget var helt greitt. Absolutt et sted vi kommer tilbake til.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Jørn Bjarte N
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Vi var åtte venner som var her for middag. Maten var god, men spare-rib var ikke som forventet. Meget mør og fin, men smakløs saus. Ok service, men ingen som spurte om maten var bra.
Kommer sikkert tilbake da hovedinntrykket var bra.

Dato for besøk: april 2018
Takk, RosslandR