“Bra sted”
Anmeldelse av Intermezzo Albir

Intermezzo Albir
Vurdert som nr. 25 av 186 Restauranter i El Albir
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi var 16 personer på middag, og var bra fornøyd. Litt rot og forsinkelser med bestillingene trekker ned. Hyggelig, men litt uoppmerksom personale.
Kommer sikkert tilbake, men rom for forbedring.

Dato for besøk: september 2019
Takk, RosslandR

Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse. Fantastisk service og veldig høy kvalitet på maten. Vi spiste en forrett og 2 hovedretter og det var svært godt. Hyggelig atmosfære og kan virkelig anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 217oddruneb
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Bra restaurant med god mat og sentral plassering. Servicen var svak med en servitør som ikke forsto hva vi bestilte. Burde vært bedre utvalg i alkoholfritt øl, men også av andre ølsorter.
Kommer nok tilbake for maten var god.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, RosslandR
Anmeldt 6. april 2019

Den beste restaurant med beste staff og mat, MEN toalettet er ikke tilgjengelig for rullestolbrukere.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Erik L
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Anbefaler å spise på dette stede ❤️vi har vert her mange ganger , duck confit er fantastisk god her, det er biffen også, anbefaler et godt måltid her, vi kommer tilbake i sommer

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, annelillturoy

Reisende som så på Intermezzo Albir, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Intermezzo Albir? Del dine erfaringer!