Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
6 personer ser pÄ dette hotellet
Fullt refunderbart fĂžr 07.06.23
ForhÄndsbetaling er ikke nÞdvendig
Fullt refunderbart fĂžr 09.06.23
Priceline
Fullt refunderbart fĂžr 05.06.23
Official SiteUSD 138
Lol.travelUSD 162
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
16–21 av 1 608 anmeldelser
Anmeldt 13. november 2018

Vi var en gruppe pÄ ca 35 kolleger som hadde kjempedager i Albir og omegn. Hotellet med dets beliggenhet og gode fasiliteter gjorde sitt til at dette ble en vellykket tur for alle! Spesielt var uteomrÄdet godt egnet for oss, bÄde for bading og soling pÄ dagtid, men ikke minst til kveldssamlingene vÄre.

Takk, LivT74
AlbirPlayaHotelSpa, Quality manager pÄ Albir Playa Hotel & Spa, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear LivT74,

Thank you for trusting in Albir Playa Hotel & Spa for your holidays.

We are glad you enjoyed our hotel and send us your comments that help us to continue to offer a better quality service every day.

Anmeldt 31. oktober 2018

Fin plassering i forhold til hovedgaten og nyttige fasiliteter. Apotek og kommunikasjoner i nÊrheten. Kort vei til hovedgaten med kafeer og shopping. Spasertur pÄ 10-15 minutter til stranden. Flott hotell med god mat og hyggelig betjening.

Romtips: Med sol eller mot basseng.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 11. mai 2018

Bestilte reisen gjennom TUI og kom ned i 11-tiden. Hadde sett at innsjekk var grantert fra 15. Men jeg pratet med de og fikk lagret bagasje og fikk skiftet. SÄ tok jeg formaliteter med pass og billet. SÄ fikk de mitt telefon nummer og etter en time rusling ringte Natalie og rommet var klart. SÄ da ruslet jeg tilbake og fikk rom i 6 etasje (5 floor) Der fikk jeg Deluxe rom og de var veldig bra med utsikt mot sjÞen. badet var bra og godt utstyrt med bÄde barberhÞvel og annet en trenger pÄ et bad. RengjÞring var veldig bra og jeg hadde yolanda som ordnet og styrte .Rommet var stille og rolig. Jeg hadde bare frokost og den var svÊrt bra med en flink og diskret betjening. Basseng omrÄdet var bra med fine planter og nok solsenger. Varmt nok var bassenget og passe med sol. Baren var stor og drinkene var gode med en flink betjening. Spa et var under oppussing sÄ det fikk jeg desverre ikke brukt, men de tllbydde massasjer, men det benyttet jeg meg ikke av.

Romtips: HĂžyt oppe med deluxe rom
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, stig692015
AlbirPlayaHotelSpa, Quality manager pÄ Albir Playa Hotel & Spa, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Dear Guest,

Thank you for trusting in Albir Playa Hotel & Spa for your holidays.

Thank you very much again,

Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

3 turen til dette hotellet, der vi bodde 1 uke.
Pluss:
Bra frokost
Bra beliggenhet
Bra servicepersonell. Spesielt resepsjonisten Graci, som er veldig hyggelig og profesjonell.
Rent bassengomrÄde

Minus:
Slitte rom, gÄ for Deluxe rom, da de er nyoppusset.
Mye stĂžy denne gangen, da hotellet ble brukt til overnatting for treningstur for ungdom/skoleklasser.
Feil pÄ spa, sÄ dette var stengt. Hotellet hadde opprettet et alternativ, hos Albir spa som var 500 meter ned i gata.
Insekter pÄ rom, som maur og sÞlvkre, selv i 4 etg.

Hotellet er preget av slitasje, men pÄ grunn av managere og servicepersonell, som gjÞr en flott jobb, for at gjestene skal trives, sÄ er det dette som gjÞr at vi kommer tilbake.

1  Takk, arhalla
Anmeldt 23. januar 2018

Rommet var stor med balkongen , bra frokost buffe, . Rolig omgivelser . Bra renhold , renholdere ryddet og bytte handklĂŠr hver dag . Ligger i sentrum ,masse butikker runt , norsk kafe i nĂŠret , 10 min gang vei til sjĂžen .

Romtips: kun heis ( vi sett kun nĂždtrapp )
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 872kristinaj
AlbirPlayaHotelSpa, other pÄ Albir Playa Hotel & Spa, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Dear Kristina J,