“Annbefales”

Caminito
Vurdert som nr. 3 av 160 Restauranter i El Albir
Kjøkken: Steakhouse, Grill
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Denne plassen kan annbefales på det sterkeste. Vi hadde rib-eye og tendorloin som begge var utrolig gode. Vi hadde også en god argentinsk rødvin til maten.

1  Takk, lunsilje

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 4 stk som ville ha kvalitetsmat og det fikk vi. 3 retters med kvalitetsbiff med mye smak var hovedretten. Du får god veiledning fra servitøren. Kvalitetsråvarer og alt er hjemmelaget. Stedet ligger litt utenfor hovedgatene, men det er verd å besøke stedet. Bra pris iforhold til kvalitet på maten. God argentinsk rødvin som har vunnet div. priser. Vi kommer tilbake om ikke så lenge.

1  Takk, Erling L
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ønsket oss en skikkelig biffmiddag, og etter et kjapt google-søk, endte vi opp på Caminito. Og det angrer vi ikke på! Vi følte oss velkommen fra første stund; oppmerksom vert. Fikk en flott "guidet visning" i den argentinske, gastronomiske verden. Biffen var helt fantastisk, og sammen med de tre vingrettene (persille og hvitløk, tomat og løk samt den argentinske oregano-baserte), så ble måltidet fullkomment. En perfekt balansert, argentinsk rødvin "toppa heile driten".
Jeg kan virkelig, med hånden på hjertet, anbefale Caminito, om en er i Albir, og ønsker et deilig måltid

Takk, BerntN4
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Barn og voksne synes det var det beste kjøttet de hadde smakt - og betjeningen var superhyggelig og gav gode anbefalinger. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, helenem595
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat og en sykt bra service! Beste kjøtt vi har smakt på veldig lenge. Smelter på tunga! Anbefaler premium barbeque på det sterkeste. Alle som besøker Albir MÅ ta en tur innom dette stedet!

1  Takk, SolbjorgAusland

Reisende som så på Caminito, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Caminito? Del dine erfaringer!